Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji IDC5 TRUCK 48.0.0 umożliwiają pracę z dużą liczbą pojazdów należących do marek najpopularniejszych producentów.
Prace programistów TEXA prowadzone na pojazdach przemysłowych, samochodach dostawczych i autobusach gwarantują wszystkim mechanikom możliwość korzystania z najnowocześniejszych i stale aktualizowanych narzędzi diagnostycznych, które umożliwiają obsługę większości pojazdów spotykanych w ruchu drogowym.
Aktualizacja IDC5 TRUCK 48.0.0 oferuje nowe możliwości diagnostyczne dla najpopularniejszych światowych marek pojazdów, czyli m.in.: AEBI, AGRALE, ANKAI, BENDIX-KNORR, CATERPILLAR ENGINE, CITROËN, CUMMINS ENGINE, DAF, DAF (LATAM), DEUTZ ENGINE, E-ONE, FIAT, FORD, FREIGHTLINER, GMC, HEULIEZ BUS, INTERNATIONAL, ISUZU, ISUZU (Ameryka Północna), IVECO, IVECO BUS, KENWORTH, KNORR – BREMSE, MACK, MAN, MERCEDES-BENZ, MERCEDES-BENZ (EVOBUS), MITSUBISHI FUSO, NAVISTAR-MAXXFORCE ENGINE, NISSAN, OPEL, PETERBILT, PEUGEOT, RENAULT, RENAULT TRUCKS, SCANIA, STERLING, VAN HOOL, VOLGABUS, VOLKSWAGEN, VOLVO TRUCKS, WESTERN STAR.
Aktualizacja ta oferuje również nowe schematy elektryczne oraz karty dashboard.
Przykładowe nowe funkcje oprogramowania:
- Wymiana i przeprogramowanie modułu AdBlue
- Istnieje możliwość wymiany oraz przeprogramowania modułu BOSCH Denoxtronic 1 oraz 2 poprzez wybranie nowej funkcji regulacji “Wymiana modułu AdBlue/DEF” w układzie wtryskowym Diesel “Wymiana modułu pompy” (według wskazań zawartych w karcie technicznej) używając specjalnych przewodów 3151/T70 (dla Denoxtronic 1) oraz 3151/T71 (dla Denoxtronic 2).
- Nowy system wtrysku Diesel „Wymiana modułu pompy”.
- Przycisk ADAS – opracowany został nowy przycisk, przekierowujący do funkcji kalibracji systemów wspomagania kierowcy oraz zapobiegania kolizji.
Komentarze