Jak optymalnie wykorzystać potencjał serwisu samochodów ciężarowych?

, 17 lutego 2020, 23:47

Wiele firm zastanawia się jak optymalnie wykorzystać potencjał serwisu, który często był wypracowywany przez wiele lat. Jednym z rozwiązań może być między innymi wdrożenie odpowiedniego oprogramowania.

Program Integra Truck 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom serwisów samochodów ciężarowych i naczep. Z oprogramowania mogą korzystać warsztaty samochodów ciężarowych, dostawczych, osobowych, pojazdów specjalnych, serwisy ASO, bazy transportowe, centra logistyczne, mobilne serwisy, stacje kontroli pojazdów, itp.

Dedykowane zlecenia napraw pozwalają na szybkie przyjęcie pojazdu do naprawy, z wykorzystaniem takich funkcji jak:

  • wbudowana baza prawie 100 000 pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych,
  • elektroniczny odczyt danych pojazdów i kontrahentów z dowodów rejestracyjnych,
  • szybki wybór pojazdu na podstawie rodzaju napędu, ilości osi oraz rodzaju nadwozia lub zabudowy,
  • graficzne schematy do określania uszkodzeń ciągnika lub naczepy (ciągniki z naczepami: platforma podwozie 4×2/2, 6×2/2, ciągnik z naczepą 4×2/2, 4×2/4, 4×2/6, 6×2/2, 6×2/4, 6×2/4; ciągniki ze specjalistycznymi naczepami: betonomieszarka, wywrotka, cysterna, autotransport, kłonicowa),
  • dedykowany słownik usterek i usług dla pojazdów ciężarowych umożliwiający szybkie rejestrowanie zgłoszeń dotyczących np. problemu z funkcjonowaniem retardera, uszkodzonego układu podnoszenia kabiny kierowcy, nieszczelnego układu pneumatycznego naczepy, itp.

Program umożliwia dostęp do opcjonalnych danych serwisowo-naprawczych obejmujących między innymi katalog czasów napraw, informacje o okresowych przeglądach, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, itp.

Bieżący zakres pracy możemy sprawdzić z poziomu listy zleceń oraz graficznego terminarza pracy serwisu. Program oferuje sprawną ewidencję napraw od momentu przyjęcia pojazdu do warsztatu, przez zamówienie części i szybkie przyjęcia dostawy z wykorzystaniem elektronicznego importu dokumentów, do momentu wystawienia faktury i rozliczenia naprawy.

Osoby zarządzające serwisem mają dostęp do wielu raportów przedstawiających rzeczywisty obraz funkcjonowania serwisu w różnych obszarach. Program umożliwia również ewidencję czasu pracy serwisantów, weryfikację efektywności pracy mechaników oraz prowadzenie rozliczeń prowizyjnych.

Wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości oprogramowania dla serwisów.

Kontakt:
Formularz kontaktowy
Telefon: +48 94 348 9222
Email: biuro@integra.com.pl
Więcej informacji na stronie firmy Integra: https://integra.com.pl/

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!