Dealer Roku i Mechanik Roku DAF 2020

, 17 marca 2020, 14:28

W hotelu Herbarium w Chomiąży Szlacheckiej odbyła się gala wręczenia nagród najlepszemu dealerowi oraz mechanikowi DAF. Dealerem Roku 2020 została firma Esa Trucks Polska oddział Konin. Z kolei zwycięzcą V Olimpiady Technicznej DAF 2020 został Pan Sebastian Franczyk z oddziału WTC Opole.

Placówka w Koninie okazała się najlepsza w konkursie dla polskich dealerów marki DAF, zrealizowanym już po raz dziewiąty. W konkursie Dealer Roku DAF ocena skupia się na działaniach bezpośrednio wpływających na satysfakcję klientów. Wśród kategorii, w których przyznawane są punkty, znaleźć można m.in.:

  • poprawność wykonania usługi za pierwszym razem,
  • wzrost satysfakcji klienta z obsługi w serwisie,
  • wydajność obsługi w ramach serwisu ITS/PTS,
  • sprzedaż kontraktów obsługowo-naprawczych DAF Multisupport,
  • realizacja planów sprzedaży nowych pojazdów i części
  • jakościowe szkolenia z ekonomicznej jazdy.

Nagroda dealera roku jest szczególna, ponieważ nie zależy ona tylko i wyłącznie od pracy jednej osoby. Na tą nagrodę potrzeba ciężkiej pracy całego zespołu, wszystkich działów, począwszy od działu sprzedaży, serwisu, części, administracji. Bez chociażby jednej osoby, która pracuje w danym oddziale, to zwycięstwo nie było by możliwe – podkreślił Pan Piotr Juchtman, Szef Rowoju Sieci Dealerskiej DAF.

Kto zajął kolejne miejsca?

Na 2. pozycji uplasowała się należąca do Grupy Wanicki firma NEDPOL Truck Service z Częstochowy. Z kolei 3 miejsce zajął serwis ESA Trucks Polska filia z Iłowa.

Podstawowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej w serwisie ESA Trucks Polska jest jakość obsługi klienta. Jakość obsługi w chwili obecnej to wiedza, szkolenia, doświadczenie oraz kompetencje pracowników i otwartość na każdy telefon klienta, niezależnie od skali problemu. Nasi pracownicy starają się te problemy rozwiązywać, są odpowiednio wykwalifikowani. W naszej pracy wychodzimy z założenia, że samochód, który jest naprawiany na serwisie, a często też na drodze, powinien być naprawiony za pierwszym razem i przynosić korzyści naszym klientom. Gdyby ktoś się mnie zapytał, co my tak naprawdę robimy w serwisie ESA Trucks Polska? Odpowiedziałbym jednym zdaniem: rozwiązujemy problemy naszych klientów szybko i skutecznie – mówi Andrzej Pawełczak, kierownik serwisu ESA Trucks Konin.

Ze swojej strony chciałem przede wszystkim podziękować firmie DAF Trucks za zorganizowanie tego konkursu, ponieważ jest to naprawdę duża nagroda dla wszystkich, którzy sprężają się dzień w dzień w wprowadzeniu swojej działalności i pomocy naszym klientom. Odbieramy telefony nie tylko, żeby się umówić na przegląd, odbieramy telefony żeby pomóc naszym klientom. To co powiedział mój partner biznesowy: łatwo być na szczycie, ale trudno jest się na nim utrzymać. Po raz drugi ESA Konin została dealerem roku – mówi Jarosław Szymkowiak, dyrektor zarządzający ESA Trucks Polska.

Mechanik Roku DAF 2020

W tegorocznej edycji mechanika roku sieci dealerskiej DAF w Polsce 2020, w pierwszym etapie udział wzięło aż 180 zainteresowanych mechaników z wszystkich oddziałów z wszystkich dealerów DAF’a w Polsce. Do drugiego etapu przeszło 60 osób i z tych 60 osób wyłoniliśmy 4 finalistów, którzy dzisiaj odbiorą nagrody – mówi Zbigniew Kołodziejek, Marketing Manager DAF Trucks Polska.

Zwycięzcy V Olimpiady Technicznej DAF 2020:

  • I miejsce: Sebastian Franczyk – oddział WTC Opole
  • II miejsce: Adam Karolik – oddział DBK Białystok
  • III miejsce: Robert Gogowski – oddział ESA Świecko
  • IV miejsce: Roman Mielimąka – oddział CTC Ruda Śląska

Z tego miejsca chciałbym gorąco podziękować w pierwszej kolejności mojej rodzinie, ponieważ  wiele czasu, którego powinienem poświęcić im, poświęciłem na naukę i zdobycie doświadczenia. W drugiej kolejności mojemu ojcu, który pomógł mi zasiać ziarenko pasji, a w trzeciej kolejności kierownikowi oraz całemu zespołowi z Grupy DBK z Opola, ponieważ uważam, że jest to nasze wspólne zwycięstwo, ponieważ razem się doskonalimy i dzielimy się wiedzą nawzajem. W 5 lat nie byłbym w stanie sam zdobyć takiego doświadczenia. Dziękuję firmie za pełne doświadczenie, za szkolenia i jestem dowodem na to, że w 5 lat można się wiele nauczyć – mówi Sebastian Franczyk, zwycięzca tegorocznej edycji konkursu mechaników.

Jaki powinien być najlepszy mechanik, diagnosta w sieci DAF’a? To jest osoba, która potrafi zdiagnozować problem nie przez przypadek, tylko właśnie posługując się dokumentacją, swoim doświadczeniem, procedurami oraz zrozumieniem całkiem skomplikowanego produktu jakim jest w tej chwili pojazd ciężarowy, to nie tylko śruby i część materiałów metalowych, to są również elementy elektroniczne to jest również oprogramowanie, które w takim samochodzie tkwi i analiza przeróżnych współczynników, które tam występują i się zmieniają. Przed każdym z uczestników do wykonania były 4 identyczne zadania, każde było związane z jakimś komponentem pojazdu i jedno zadanie wyłącznie teoretyczne. Ta edycja była wyjątkowa jeżeli chodzi o wyniki, bo do końca walka toczyła się o pojedyncze punkty – mówi Bartosz Gruszczyński, Dyrektor Aftersales DAF Polska.

Jeżeli w naszej branży jest jakiś slogan, utarte stwierdzenie, które powtarzamy w nieskończoność, rzeczywiście tkwi w mojej pamięci i uważam, że jest bardzo ważne to to, że pierwszy samochód, pierwszą ciężarówkę sprzedaje handlowiec a drugą sprzedaje serwis. Słyszymy to niejednokrotnie od naszych klientów. Słyszymy to od kierowców, kiedy ta obsługa zrobiona jest na czas, kiedy naprawa jest zrobiona za pierwszym razem właściwie – mówi Mariusz Piszczek, Dyrektor Zarządzający DAF Trucks Polska.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!