Po widocznym spadku ruchu drogowego, na skutek ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią koronawirusa, życie codzienne właściwie wróciło już do normalności. Coraz większą rolę zaczynają odgrywać samochody prywatne, które zapewniają bezpieczny przejazd do pracy, na zakupy, na urlop, w odwiedziny do rodziny i znajomych – bez tłoku, z jakim trzeba się liczyć w środkach transportu publicznego.
Warsztaty działają już w też normalnym trybie, świadcząc klientom pełen zakres usług. Dlatego zachęcamy je do sprawdzania „kondycji” akumulatora w każdym pojeździe pojawiającym się w warsztacie. Pozwala to wykryć egzemplarze w złym stanie technicznym, zanim zaczną one sprawiać problemy. Dzięki takiej diagnostyce warsztat zyskuje w oczach klientów, gdyż uwalnia ich od ewentualnych kosztów i kłopotów, jakie mogą powstać w wyniku niespodziewanej awarii akumulatora. Takie prewencyjne działanie i profesjonalna obsługa zwiększa lojalność kierowców i sprawia, że chętniej powracają oni do danego warsztatu. Z kolei warsztat zyskuje możliwość zwiększenia sprzedaży.
Według statystyk firmy Clarios, stan aż 34% akumulatorów testowanych w Europie nadaje się do wymiany. Obciążeniem dla akumulatorów jest coraz większa liczba odbiorników energii elektrycznej w samochodach. Klienci rzadko zdają sobie z tego sprawę, że niektóre z nich np. alarm albo systemy dostępu bezkluczykowego muszą pozostawać w trybie ciągłej gotowości. Podczas pandemii wiele samochodów było wykorzystywanych wyłącznie do jazdy na niewielkie odległości – często niewystarczające do pełnego naładowania akumulatora. Szczególnie zalecane są regularne przeglądy starszych akumulatorów oraz akumulatorów w samochodach, które nie były przez jakiś czas używane.
Trwająca od miesiąca kampania „VARTA.WYSTARTUJ NA NOWO.” wspiera warsztaty kupujące akumulatory VARTA u oficjalnych dystrybutorów Clarios. Poza bonami jakie można otrzymać za zakupy VARTY, 4 sierpnia na platformie: https://www.wystartuj-na-nowo.pl/ ruszył konkurs fotograficzny. Do wygrania są wartościowe nagrody. Kolejne konkursy planowane są na drugą połowę sierpnia oraz wrzesień.
Poza wsparciem warsztatów, VARTA prowadzi też kampanię „VARTA.WYSTARTUJ NA NOWO.” skierowaną do kierowców. W wybranych mediach i za pośrednictwem platform społecznościowych informujewłaścicieli samochodów o zwiększonym ryzyku awarii akumulatora po okresie przestoju w użytkowaniu albo użytkowaniu na krótkich odcinkach. Firma zachęca ich do wizyty w warsztacie, aby wykonać test i sprawdzić akumulator.
Komentarze