Nowe funkcje diagnostyczne TEXA IDC5 OHW

, 21 września 2020, 11:42

Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji oprogramowania 21.0.0 IDC5 OHW, obejmujące także aktualizacje IDC5 OHW 20.1.0 / 20.2.0 /20.3.0 / 20.4.0 / 20.5.0 / 20.6.0 / 20.7.0 / 20.8.0 / 20.9.0 / 20.9.1, umożliwiają diagnostykę szerokiej gamy pojazdów marek najpopularniejszych producentów.

IDC5 OHW 21.0.0. obejmuje nowe funkcje dla pojazdów marek, takich jak: ARBOS, ATLAS COPCO, BOBCAT, BOMAG, CASE CE, CASE iH, CATERPILLAR, CHALLENGER, CLAAS, CUMMINS, DEUTZ, DEUTZ – FAHR, DITCH WITCH, DOOSAN, DYNAPAC, ERO, FENDT, FPT, GEHL, GIANT, GREGOIRE, HAMM, HIDROMEK, HINO, HITACHI, HOLMER, HYSTER, HYUNDAI CE, ISUZU, JCB, JOHN DEERE, JOHN DEERE (Brazylia), JOHN DEERE CE, KALMAR, KATO, KIOTI, KOBELCO, KUBOTA, LANDINI, LIEBHERR, LINK-BELT, LS MTRON, MASSEY FERGUSON, MASSEY FERGUSON (LATAM), McCORMICK, MERCEDES-BENZ, MERLO, MOW, MTU, MUSTANG by MANITOU, NEW HOLLAND, PERKINS, PRINOTH, RENAULT AGRICULTURE, ROSTSELMASH, SAME, SENNEBOGEN, SISU, SPIERINGS, STEYR, TADANO, UPLIFTING, VALTRA, VALTRA (LATAM), VERMEER, VM, VOLVO CE, WACKER NEUSON, WIRTGEN, XTREME, YANMAR.

W aktualizacji OHW 21.0.0 dodano nowe Schematy Elektryczne oraz KARTY DASHBOARD.

Nowe funkcje oprogramowania: 

  • Odnośnik do schematów elektrycznych z kart DASHBOARD z parametrami – począwszy od aktualizacji OHW 21, dla niektórych modeli dostępna jest nowa funkcja wyświetlania schematów elektrycznych bezpośrednio z kart dashboard z parametrami. Klikając na parametr karty dashboard nastąpi przekierowanie do odpowiedniego schematu elektrycznego.
  • Wsparcie Techniczne oraz Zaawansowana Pomoc – w aktualizacji OHW 21 funkcje związane ze Wsparciem Technicznym zostały udoskonalone i stały się bardziej przystępne dzięki łatwiejszemu dostępowi i bardziej intuicyjnemu menu. Aby skorzystać z funkcji, wystarczy kliknąć na nową ikonę umieszczoną na górnym pasku oprogramowania IDC5, obok ikony Home. Z tego miejsca można bezpośrednio otworzyć menu „Wsparcia technicznego”, gdzie dostępne są informacje potrzebne do uzyskania pomocy, takie jak „Licencjobiorca oprogramowania” oraz „ID klucza”. Poniżej znajdują się 2 przyciski: Advanced Assistance oraz Lista diagnozowanych obszarów – Uwagi do wersji

Klikając na „Zaawansowana Pomoc” uzyskujemy dostęp do „Zdalna pomoc”, który odwołuje nas do strony z programem do sesji zdalnych na posiadanym urządzeniu, funkcji „Troubleshooting” lub iSupport.

Przycisk znajdujący się na dole ekranu wyświetla informację zawierającą TEXA ID, za pomocą którego można zalogować się na portal myTEXA. Na portalu umieszczone są informacje na temat danych osobowych użytkownika, stanu urządzeń, statusu subskrypcji oraz aktywnych usług. Można tutaj również uzyskać bezpośredni dostęp do programu DOWNLOAD MANAGER.

W dolnej części okna można wybrać funkcję „Podłączony do sieci”, umożliwiającą uzyskanie połączenia internetowego z narzędziem diagnostycznym TEXA.

Oprogramowanie prowadzi użytkownika przez cały proces konfiguracji, dostępny
w systemie operacyjnym, tak aby móc skonfigurować sieć internetową warsztatu lub smartfonu, umożliwiając oprogramowaniu TEXA komunikację z internetem.

Aby skorzystać z powyższych funkcji należy posiadać aktywną subskrypcję i sprawdzić dostępność usługi w wybranym kraju u oficjalnego dystrybutora TEXA

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!