SuperTruck – nowa sieć oponiarska w Polsce

7 października 2020, 14:17

Sieć SuperTruck, działająca dotychczas we Włoszech, rozpoczęła działalność również w Polsce. Sieć wywodzi się z Prometeon Tyre Group, która jest światowym producentem opon do pojazdów ciężarowych, autobusów, maszyn i pojazdów rolniczych oraz OTR. Grupa Prometeon ma w swoim portfolio produkty marki Pirelli, Formula, Anteo, Tegrys oraz Eracle.

Czym jest SuperTruck?

Sieć SuperTruck łączy niezależnych dealerów specjalizujących się w dostarczaniu produktów i usług z zakresu ogumienia dla branży transportowej. Przynależność do sieci pozwala dealerom prowadzić działalność zarówno jako podmiot niezależny, jak i przedstawiciel SuperTruck. W ramach sieci oferując pakiety produktów i usług dla swoich klientów. Jednym z takich produktów jest m.in. linia opon dedykowana dla sieci SuperTruck.

– Chcemy oferować naszej sieci dedykowaną linię produktową. Obecnie toczą się jeszcze dyskusje i prace nad tym, jaka to będzie linia, natomiast nasi dealerzy mogą być pewni, że w przyszłości będą mieć specjalną linię produktową, która będzie sprzedawana tylko i wyłącznie w sieci SuperTruck – mówił podczas konferencji Jarosław Krzempek, CEO Prometeon Tyre Group East Europe.

Warto zauważyć, że Włosi zdecydowali się na rozwinięcie sieci SuperTruck w Polsce jako na pierwszym rynku poza lokalnym. Firma wiąże zatem spore nadzieje z naszym rynkiem transportowym. Co ciekawe, przynależność do sieci Super Truck nie będzie oznaczała zakazu współpracy z innymi sieciami warsztatowymi.

Na podstawie zgromadzonej wiedzy z rynku włoskiego, firma obrała za cel wytypowanie dealerów z największym doświadczeniem w obsłudze firm transportowych w zakresie ogumienia. Podczas ustalania sieci dealerskiej w Polsce, brana pod uwagę była również lokalizacja poszczególnych partnerów. Celem Sieci jest również rozwój w innych krajach poprzez dostosowanie standardów i modeli działania do potrzeb poszczególnych rynków.

– Strategia handlowa Prometeon Tyre Group w Europie zmierza właśnie w tym kierunku. Celem Grupy jest uzyskanie dzięki SuperTruck globalnego zasięgu usług, które zapewnią lepsze wsparcie europejskim firmom transportowym poprzez wzmocnienie niezależnych podmiotów, czerpiących korzyści z obecności w sieci i ze specjalistycznej wiedzy technologicznej Prometeon. Sieć to idealne rozwiązanie, gwarantujące niezależność, koordynację i wsparcie działań jej członków. SuperTruck to przejrzystość, jasne zasady i wspólne plany działania z poszanowaniem indywidualności każdego z członków – mówi Marco Solari, CEO Prometeon Tyre Group Europe.

Co znajdziemy w sieci serwisowej?

W ramach sieci serwisowej, SuperTruck ma zapewnić swoim partnerom dostęp do wiedzy technicznej w postaci szkoleń i webinarów, pomoc w prowadzeniu komunikacji na skalę lokalną przy wykorzystaniu kanałów takich jak sieci społecznościowe czy zapewnienie odpowiedniej komunikacji wizualnej budynku.

Na pakiet korzyści w przypadku podjęcia współpracy, składa się również wsparcie finansowe, a także wsparcie techniczne w postaci odpowiedniego wyposażenia warsztatowego oraz wsparcia dotyczącego linii sprzedaży produktów i usług (np. tachograficznych i z zakresu telematyki).

– Obszar, o którym chciałem wspomnieć, to umowy ramowe, które zawarliśmy ze specjalistycznymi dostawcami produktów i usług. Są to umowy pozwalające na korzystanie z rozwiązań technicznych, takich jak sprzęt do wyważania kół i inne. Podstawowy filar naszej działalności to m.in. wsparcie dotyczące szkolenia, kwestii technicznych, obsługi technicznej, kwestii finansowych, zarządzania i samych produktów – mówi Marco Solari, CEO Prometeon Tyre Group Europe.

– Wspólnie ze wszystkimi członkami sieci, z dumą inaugurujemy dziś nowy kierunek rozwoju SuperTruck. Jestem przekonany, że w kontekście scenariusza gospodarczego, realizowanego obecnie przez nasz sektor, możliwość wspólnego działania zwiększy nasz potencjał, pozwalając nam lepiej sprostać wyzwaniom rynkowym przy jednoczesnym poszanowaniu dla niezależności każdego z członków – mówi Jarosław Krzempek, CEO Prometeon Tyre Group East Europe.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!