IVECO uruchamia usługę IVECO Services

3 października 2022, 13:18

IVECO ogłosiła zbliżające się uruchomienie Usług „IVECO Services”, co pozwoli połączyć ofertę usługi produktów marki, aby zapewnić portfolio rozwiązań do wspierania klientów we wszystkich wymaganiach biznesowych i operacyjnych.

– Działamy w szybko rozwijającym się sektorze, w którym wymagania naszych Klientów stale się zmieniają. W IVECO wychodzimy naprzeciw takim zmieniającym się potrzebom, oferując – dostosowane do konkretnych zadań realizowanych przez Klientów – nasze rozwiązania, na które składają się wydajne i niezawodne pojazdy oraz solidne portfolio usług i produktów opracowanych w celu ułatwienia efektywnego zarządzania flotą i biznesem oraz wspierania kierowców na drodze. Ponieważ nasze portfolio usług wciąż się rozszerza, zebraliśmy je razem pod nazwą IVECO Services, aby pomóc naszym Klientom w znalezieniu precyzyjnego rozwiązania spełniającego ich konkretne potrzeby – mówi Erdogan Genc, Global Head of Customer Service Truck Business Unit, IVECO.

IVECO Services obejmuje pełne portfolio usług i produktów marki. Będzie to dla Klientów miejsce dostępu do zespołu ekspertów i dealerów IVECO, którzy są gotowi pomóc im we wszystkim, czego mogą potrzebować – od funkcjonalności cyfrowych po rozwiązania finansowe – aby utrzymać swoje pojazdy na drodze, wspierać swoich kierowców, zarządzać swoją flotą i stać się bardziej konkurencyjnym, rentownym i zrównoważonym pod względem rozwoju i dbałości o środowisko.

Usługi IVECO są pogrupowane w pakiety, aby ułatwić Klientom poruszanie się po ofercie i zidentyfikować rozwiązania odpowiadające ich szczególnym wymaganiom i potrzebom realizacji konkretnych zadań. Należą do nich: Uptime, Driver Care, Safety & Security, Productivity & Efficiency, Parts, Financial Services oraz eMobility.

Na portalu IVECO ON Klient uzyskuje dostęp do usług cyfrowych IVECO i może zarządzać wydajnością i produktywnością swojego pojazdu. Portal przekształci się w platformę, w której klienci będą mogli zarządzać, tzn. kupować, aktywować i odnawiać swoje usługi.

Nowe rozwiązania dedykowane eMobility

IVECO poszerzyło swoje portfolio usług o nowe rozwiązania dedykowane eMobility. Właściciele eDAILY, w 100% elektrycznego lekkiego pojazdu użytkowego IVECO, którego oficjalna premiera odbyła się na targach IAA, będą mogli skorzystać z szeregu usług dostosowanych specjalnie do pojazdów akumulatorowo-elektrycznych, które obejmują m.in. monitorowanie zużycia energii i zarządzanie ładowaniem akumulatorów.

Właściciele eDAILY będą mogli skorzystać z dodatkowych usług opartych na łączności: przewidywania zasięgu, nawigacji czy też alertów dotyczących zasięgu – w ramach pakietu Productivity & Efficiency; monitorowania i raportowania stylu jazdy oraz IVECO Driver Pal – głosowego asystenta kierowcy w ramach Safety & Security; a także wsparcia Control Room, proaktywnego serwisu, zdalnych aktualizacji i zdalnej diagnostyki – w ramach pakietu Uptime.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!