Sieć dealersko-serwisowa Daimler Truck Polska systematycznie rośnie. Zmiany dotyczą także istniejących już placówek, które zyskują nowe lokalizacje, aby spełniać standardy wymagane dla tego segmentu. Jednym z takich obiektów jest stacja dedykowana wyłącznie pojazdom Mercedes-Benz Trucks, Unimog i FUSO w Opolu, należąca do Grupy Wróbel, która posiada w sumie siedem oddziałów w Polsce.
Nowa lokalizacja opolskiego oddziału, uruchomiona w styczniu we Wrzoskach, powstała w ciągu niespełna roku i jest obecnie najnowocześniejszym obiektem dedykowanym ciężarówkom w Grupie Wróbel. To przestronny dwukondygnacyjny budynek usytuowany na 3,5- hektarowej działce. Powierzchnia obiektu wynosi 1550 m2, z czego hala serwisowa zajmuje niespełna 1000 m2.
Nowy serwis jest o wiele łatwiej dostępny dla klientów: z jednej strony dzięki dogodnemu położeniu u zbiegu dróg nr 94 i 46 oraz w pobliżu autostrady A4, z drugiej – za sprawą rozległego parkingu, na którym łatwo jest manewrować zestawem. Wewnątrz hali serwisowej znajdują się trzy kanały, z czego jeden z linią diagnostyczną, oraz dwa stanowiska płaskie z nowoczesnymi podnośnikami. Stacja dysponuje także dwupoziomowym magazynem części.
Dla klientów przygotowana jest poczekalnia, a jeśli naprawa się przedłuży, na piętrze do dyspozycji kierowców są dwa pokoje hotelowe z łazienkami. Wydania pojazdów również odbywają się tu w przyjazny sposób nawet przy gorszej pogodzie, w zadaszonym wydzielonym punkcie wydań.
W stacji we Wrzoskach pracuje doświadczony zespół znany klientom
z wcześniejszej lokalizacji w Opolu.
– Nowoczesny budynek, zgodny z najnowszymi standardami sprawia, że mamy więcej możliwości, dlatego nasza załoga mogła się powiększyć – mówi Tomasz Spuła, kierownik serwisu we Wrzoskach. – Obecnie pracuje tu trzech doradców serwisowych, dziewięciu techników, dwóch mistrzów i trzech pracowników magazynu. Do tego mamy dwóch doradców klienta kluczowego: w zakresie sprzedaży i serwisu.
W planach na kolejne lata jest także uruchomienie myjni.
– Nowa lokalizacja umożliwia nam rozwój działalności i oferty. Dlatego już teraz mogę śmiało powiedzieć, że nie boimy się żadnych wyzwań, a nasi klienci mogą liczyć na najlepszą obsługę w komfortowych warunkach – podsumowuje Tomasz Spuła.
Komentarze