Anna Biekionis przejęła stery w DKV Mobility Polska

16 marca 2023, 12:22

Anna Biekionis objęła stanowisko Country Managera DKV Mobility w Polsce, zastępując w tej roli Michała Bałakiera. Z firmą związana jest od 22 lat. Towarzyszyła branży transportowej przez cały okres jej transformacji od lat 90-tych. Teraz poprowadzi polski oddział, wykorzystując siłę nowych usług DKV Mobility dla zwiększenia konkurencyjności klientów.

– Moim celem jest, aby przy intensywnym rozwoju przedsiębiorstwa, jakość naszych usług była nadal na najwyższym poziomie. Zawsze chcieliśmy być postrzegani przez partnerów i współpracowników jako rzetelna firma, która ich szanuje. To będzie dla mnie drogowskazem. A praca z ludźmi, którzy wyznają te same wartości co ja, jest dla mnie ogromną przyjemnością – mówi Anna Biekionis, Country Manager DKV Mobility Polska.

Zmiana u steru DKV Mobility Polska przypada na czas, kiedy operator ewoluuje, budując nowe rozwiązania w oparciu o cyfryzację i nowoczesne technologie. Od 2019 roku firma nawiązuje kolejne partnerstwa oraz przejmuje udziały w wiodących przedsiębiorstwach w Europie w obszarze telematyki, opłat drogowych, paliwa, finansowania czy e-mobilności.

– Teraz jest czas, aby dzięki nowym kompetencjom oferować klientom cyfrowe usługi, które przy pomocy kilku kliknięć rozwiązują ich bolączki, obniżają koszty i zwiększają konkurencyjność – dodaje Anna Biekionis.

Anna Biekionis, z wykształcenia ekonomistka, jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Gospodarka Narodowa, Finanse i Bankowość. Ukończyła studia podyplomowe SGH o specjalizacji Informatyka w Biznesie, a także liczne szkolenia menedżerskie, m. in. ICAN, SLII Experiencie Blancharda – Situational Approach to Leadership oraz Strategic Leadership Academy (obecnie). Przed dołączeniem do zespołu DKV Mobility zdobywała doświadczenie m. in. w Deutsche Banku w Dortmundzie oraz we wrocławskim oddziale Polcard.

Była jedną z pierwszych 10 osób DKV Mobility w Polsce, które od podstaw rozwijały nowoczesne rozwiązania kartowe. Przez wiele lat opiekowała jedną czwartą naszego rynku. Dziś zarządza zespołem około 70 osób. To już nie tylko przewoźnicy, ale też liczne floty aut osobowych oraz mikroprzedsiębiorstwa.

– Wartości takie jak odpowiedzialność, dobre relacje i dążenie do celu mają dla mnie szczególne znaczenie. Nie ma sukcesów bez zaangażowania wszystkich pracowników, więc staramy się działać zespołowo. Nie ma u nas „wyścigu szczurów”, gdyż relacje między pracownikami oparte są na szacunku. Zajmujemy się różnymi projektami zespołowo. A dzięki temu, że stawiamy na szczerość – nie deklaratywne, ale w rzeczywistości – łatwiej jest szybko rozwiązywać wszelkie problemy – mówi Anna Biekionis.

Stabilny rozwój DKV Mobility u nas kraju jest szczególnie ważny, gdyż polskie firmy stanowią od lat siłę numer jeden w przewozach międzynarodowych w Europie. Transport drogowy towarów odgrywa krytyczną rolę przy wytwarzaniu połowy polskiego PKB. Zatrudnia ponad 1 milion osób. Jest coraz ważniejszy dla gospodarki europejskiej, realizując ponad 20 proc. przewozów drogowych z Niemiec do Francji, a także do Włoch, Czech oraz Wielkiej Brytanii.

– Firmy podejmujące międzynarodowe wyzwania, potrzebują pewnego i profesjonalnego partnera rozliczeń kosztów w trasie. Potrzebują, by zdjąć im z głowy problem optymalizacji paliwa, opłat drogowych, zwrotów VATu oraz innych wydatków związanych z pojazdem – tak, by mogły skupić się na swojej podstawowej działalności – tłumaczy Anna Biekionis.

– Takim partnerem od lat było dla nich DKV Mobility. Moim dążeniem będzie mobilizacja sił zespołu, abyśmy mogli wspierać naszych klientów jeszcze lepiej – dodaje.

Jest ku temu dobry czas, bo operator dynamicznie rozbudowuje swoje usługi i produkty. Oferuje dziś najszerszą sieć stacji paliw w Europie dostępnych na jedną kartę paliwową, obejmującą już ponad 63 000 konwencjonalnych stacji paliw, blisko 413 000 punktów ładowania EV oraz około 20 000 stacji z paliwami alternatywnymi. W obszarze usług finansowych jest jednym z kluczowych partnerów zwrotu VAT oraz podatku od paliw mineralnych.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!