Nowy model IVECO Daily

16 listopada 2023, 13:29

Model potwierdza swoje skupienie na potrzebach kierowcy ze szczególnie zmienioną ergonomią wnętrza kabiny i technologii pokładowej, a także nowymi usługami łączności rozszerzonymi na całą gamę. IVECO odtąd oferuje nowe tylne zawieszenie piórowe o progresywnej sztywności, dostępne w wyposażeniu opcjonalnym. Nowy Daily to również wersje elektryczne i zasilane CNG, oraz dedykowane usługi wsparcia klientów pomagające w przechodzeniu na alternatywne źródła energii.

Nowe pojazdy IVECO

Najważniejsze nowości w innowacyjnym modelu

  • Dopracowana deska rozdzielcza zaprojektowana z myślą o kierowcy, zapewniająca wysoki poziom komfortu, nowy interfejs HMI (Human-Machine Interface) z 10,25-calowym w pełni cyfrowym konfigurowalnym zestawem wskaźników i zegarów, nowa odsłona systemu Infotainment.
  • Usprawnienia ukierunkowane na różnorodne zadania transportowe (np. bezkluczykowy system Keyless Entry & Go na potrzeby dostaw na terenie miasta)
  • Nowe, nastawione na potrzeby klienta, funkcje łączności (takie jak zdalne sterowanie i ustawienia profilu) oferują kierowcom i właścicielom flot zwiększoną wydajność i przyjazną obsługę.
  • Pojazd dostawczy z nadwoziem na ramie spełniający nowe wymagania (Rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów w kategorii 3,5 ton.)
  • Nowe zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (ADAS), wykraczające poza wymogi prawne obejmujące ochronę, szczególnie zagrożonych uczestników ruchu drogowego (VRU), oraz system jazdy autonomicznej poziomu 2 zapewnia bezpieczną i bezstresową podróż.
  • Kamera cofania z dynamicznymi liniami, dostępna w wyposażeniu opcjonalnym podwozia i furgonu jako uzupełnienie standardowych czujników parkowania, zapewnia wyraźny widok tylnego otoczenia, dzięki czemu manewry cofania są bezpieczniejsze i łatwiejsze.

Model Daily podnosi poprzeczkę kategorii pojazdów dostawczych o zrównoważony rozwój, gwarantując dostępność w pełnej gamie wersji elektrycznych, oraz potwierdzając unikatową propozycję sprzedaży silników CNG.

Ulepszone funkcje cyfrowe

Standardowa łączność Daily zapewnia szereg nowych funkcji i usług zaprojektowanych z myślą o zwiększeniu efektywności kierowcy. Floty mogą odtąd pracować jeszcze wydajniej dzięki zdalnemu sterowaniu pojazdem z poziomu aplikacji Easy Daily lub portalu IVECO ON. Menedżer floty może zdalnie sprawdzić stan funkcji pojazdu (np. ustawienia Hi-Matic czy trybu Eco) oraz zablokować je w celu maksymalizacji oszczędności paliwa w pojeździe. Funkcja ta umożliwia też zdalne sterowanie ustawieniami systemów wsparcia kierowcy (ADAS) pojazdu. Dzięki temu wszystkie pojazdy floty można skonfigurować tak, aby wspierać bezpieczeństwo kierowców i przyczyniać się do większego bezpieczeństwa ruchu drogowego..

Efektywność klientów również zyska dzięki usługom IVECO zaprojektowanym w celu maksymalizacji czasu dyspozycyjności pojazdu. Obejmują one oszczędzające czas zdalne aktualizacje over-the-air, które eliminują potrzebę odwiedzania warsztatu dealera w celu wyłącznie aktualizacji oprogramowania. Proaktywne zarządzanie serwisem i utrzymaniem pojazdu w oparciu o codzienne dane o stanie Daily umożliwia klientowi bardziej efektywne planowanie wizyt w warsztacie. Usługa IVECO Uptime Monitoring & Management zamienia potencjalne postoje nieplanowane w postoje planowane.

Dostawy door-to-door zyskają na szybkości dzięki bezkluczykowemu systemowi Keyless Entry & Go.

Bus IVECO

IVECO Services

IVECO poczyniło dalsze kroki, wprowadzając nowy model biznesowy wykorzystujący wszystkie możliwości technologii cyfrowych. Model Daily oferuje kompleksowe portfolio usług opracowanych z myślą o poprawie produktywności i rentowności firm klientów poprzez maksymalizację czasu dyspozycyjności i wydajności pojazdu, bezpieczeństwa kierowcy oraz ochrony środowiska. Celem jest zapewnienie kompletnego rozwiązania w zakresie mobilności, obejmującego pojazd i doskonale zintegrowane usługi idealnie spełniające wymagania kierowców. Ponadto IVECO CAPITAL oferuje klientom kompleksowe rozwiązania finansowe, w tym leasing i usługi ubezpieczeniowe na wszystkich rynkach.

Usługi z zakresu dyspozycyjności Uptime mają na celu zminimalizowanie braku dyspozycyjności pojazdu dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym, diagnostyce zdalnej i harmonogramom serwisowania celem uniknięcia nieplanowanych przestojów. Usługi z zakresu produktywności i wydajności Productivity & Efficiency pomagają klientom zmniejszać zużycie paliwa, optymalizować trasy i poprawiać styl jazdy kierowców. Usługi z zakresu opieki nad kierowcą Driver Care oraz bezpieczeństwa i ochrony Safety & Security mają na celu promowanie bezpiecznej jazdy i tym samym zwiększanie bezpieczeństwa kierowców. Bogata oferta części zamiennych i akcesoriów umożliwia natomiast spersonalizowanie pojazdu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!