Firma Trimble Transport & Logistics przedstawiła kolejne nowe funkcje aplikacji FleetCockpit.
Funkcja Trasa przejazdu pozwalająca ustalićpunkty na trasie umożliwia dyspozytorom łatwy podgląd na różne zadania realizowane w trakcie jednego kursu. Funkcja Korytarzowanie pozwala zarówno planistom, jak i kierowcom śledzić wyznaczoną trasę. Natomiast w celu poprawy kontroli nad kosztami transportu cyfrową trasę połączono z funkcją Ecotaxe, dzięki czemu firmy transportowe wiedzą, za które trasy muszą płacić.
Różne punkty na trasie na ekranie aplikacji FleetCockpit
W związku z danymi pochodzącymi z CarCube szczególnąuwagęzwrócono na aplikację FleetCockpit, którą można nazwać oczami i uszami dyspozytora. Aplikacja ta została poszerzona o kilka nowych funkcji, a jedną z nich jest Trasa przejazdu. Funkcja ta umożliwia dyspozytorom wgląd w różne zadania realizowane w trakcie jednego kursu. W ramach jednego kursu uwzględniono kilka punktów na trasie. Xavier Thoré, kierownik ds. produktów firmy Trimble Transport & Logistics, wyjaśnia, jak to działa: „FleetCockpit umożliwia dyspozytorowi ułożenie i zmianę kursów oraz wyznaczenie pojazdów na określone kursy. Kursy te można również wyznaczyć poprzez ich zintegrowanie i przedstawienie na mapie. Planista może na przykład wyznaczyć punkty na trasie pomiędzy dwoma zadaniami, jeżeli z jakiegokolwiek powodu chce mieć pewność, że kierowca przejedzie część trasy lub jej nie przejedzie”.
Funkcja Korytarzowanie pokazuje dopuszczalny margines odstępstwa od trasy
W aplikacji FleetCockpit wprowadzono równieżfunkcjęKorytarzowanie. Pozwala ona zarówno planistom, jak i kierowcom śledzićwyznaczoną trasę przejazdu.
Funkcja Ecotaxe na rynek francuski
W celu poprawy kontroli nad kosztami transportu cyfrową trasę połączono z funkcją Ecotaxe, dzięki czemu firmy transportowe wiedzą, za które trasy muszą płacić. Za sprawą tego rozwiązania będą mogły wcześniej podjąć decyzję o wybraniu określonej trasy. Ecotaxe to efekt współpracy z firmą PTV, dostawcą oprogramowania do planowania tras przejazdów. Planiści i kierowcy zobaczą lub przynajmniej zorientują się, ile środków i czasu można zaoszczędzić. Rozwiązanie to zostało zaprojektowane w szczególności dla firm transportowych działających na rynku francuskim, na którym pojazdy pokonujące trasy na drogach krajowych i regionalnych muszą płacić podatek Ecotaxe.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
46.171.41.*, 18 czerwca 2013, 9:04 0 0
Dlatego mamy firmę TRIMBLE super telematyka
Odpowiedz