KH-KIPPER wprowadza do oferty przyczepę do małych kontenerów KP7 i kontenerów typu mulda. Jej DMC wynosi 11 t, a maksymalna długość przewożonych kontenerów 4 500 mm. Dodatkową cenną cechą jest niska masa własna KP7 – 2 240 kg.
Rama to konstrukcja spawana wykonana ze stali wysokogatunkowej z podestami aluminiowymi po obu stronach ułatwiającymi mocowanie siatki na kontenerze. Dyszel w kształcie litery V posiada oko o średnicy Ø 40 mm. 2 osie BPW z pneumatycznym zawieszeniem o nośności 5,5 t są poziomowane automatycznie. Dodatkowo oś przednia zamontowana jest na obrotnicy.
W zależności od wymagań klienta, mocowanie kontenerów KP7 na przyczepie może odbywać się pneumatycznie lub mechanicznie. Kontenery typu mulda blokowane są za pomocą specjalnych łańcuchów.
Firma oferuje również przyczepy podkontenerowe z wywrotem przystosowane do współpracy z kontenerami wykonanymi według normy DIN o długości roboczej 6 500 – 7 300 mm. Dopuszczalna masa całkowita takiej przyczepy wynosi 18 t. W porównaniu do typowych przyczep podkontenerowych, wyróżnia się możliwością wysypywania zawartości kontenera dokładnie tak samo jak ma to miejsce przy wywrotkach tynozsypowych. Kąt wywrotu to 50°, niezależnie od długości kontenera.
Przyczepa jest wyposażona w trzy blokady pneumatyczne kontenera – dwie blokady podłużnic ramy przewożonego kontenera i jedną blokadę na rolkach kontenera. Wielofunkcyjny rozsuwany dyszel umożliwia przeładunek kontenera z samochodu na przyczepę i odwrotnie bez konieczności rozpinania zestawu. Niektóre funkcje jak otwieranie blokad czy spuszczanie powietrza z miechów są zautomatyzowane, w związku z czym nie wymagają ingerencji użytkownika.
Komentarze