Nowy przedstawiciel marki Kamaz w Polsce

, 19 sierpnia 2013, 6:06

Firma Autobagi Polska sp. z o.o została nowym krajowym generalnym i wyłącznym przedstawicielem Kamaza, rosyjskiego producenta ciężarówek, autobusów oraz pojazdów militarnych

Nowa era Kamaza w Polsce

Autobagi Polska sp. z o.o. to filia – spółka-córka litewskiego przedsiębiorstwa Autobagi, zajmującego się u siebie na Litwie przemysłowym montażem, przeznaczonych głównie na rynki członków Unii Europejskiej, modeli Kamaza z silnikami Euro 5. Spółka ta istnieje od czerwca 2010 roku i ma siedzibę w Warszawie, gdzie mieści się również księgowość. Za sprzedaż odpowiada natomiast oddział w Liszkach k/Krakowa. W związku ze zmianami, dotychczasowy niezależny rodzimy agent – dystrybutor Kamaza – krakowska spółka Kamaz Euro Trucks i wydzielona w oparciu o nią spółka Kamaz Truck utraciły licencję na sprzedaż i obsługę jego wyrobów w Polsce. 

Krakowski oddział, funkcjonujący jako wydzielona struktura organizacyjna, nosząca nazwę Kamaz Polska, działa od początku lipca 2013 roku i przejął wszelkie uprawnienia wyłącznego krajowego przedstawiciela w zakresie sprzedaży oraz obsługi serwisowej, gwarancyjnej i pogwarancyjnej pojazdów marki Kamaz. Dyrektorem Handlowym tego oddziału jest Wojciech Traczuk, od lat związany ze zbytem u nas wyrobów rosyjskiego wytwórcy. Poprzednio pracował na stanowisku Dyrektora Handlowego w Kamaz Trucks Polska. Oprócz Dyrektora Wojciecha Traczuka do Kamaz Polska od poprzedniego reprezentanta przeszła grupa cenionych fachowców. W ten sposób Kamaz Polska od razu dysponuje dużą wiedzą i doświadczeniem.

Jednocześnie wraz ze zmianą i odmłodzeniem oferty, trwają prace nad zabezpieczeniem klientom właściwej obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej. W tym celu prowadzone są rozmowy z 23 dotąd istniejącymi autoryzowanymi punktami serwisowymi, ukierunkowane na kontynuowanie dotychczasowej współpracy. By uzupełnić te punkty, Kamaz Polska chce też nawiązać bliższą współpracę serwisową z krajowym przedstawicielstwem Cumminsa. We wszystkich montowanych na Litwie odmianach Kamaza instalowane są bowiem tylko te jednostki.

Wprowadzane zmiany wpłyną na funkcjonowanie autoryzowanych serwisów działających już wcześniej. Nadal będą one zajmować się przeglądami i naprawami starszych ciężarówek Kamaza, ale równocześnie zatrudnione w nich osoby przejdą specjalistyczne szkolenia w zakresie obsługi i serwisowania silników Cummins oraz wersji samochodów w nie wyposażonych.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

93.186.23.*, 20 sierpnia 2013, 7:57 0 0

Kamaz byl jest i bedzie bardzo niszowym pojazdem na naszym rynku, a to tylko dlatego że zawsze znajdzie się ktos kto go kupi, z roznych wzgledow. Niemniej zycze powodzenia pracownikom Kamaz Polska.

Odpowiedz