Nowa gama wywrotek Wielton – relacja

17 marca 2014, 16:19

Firma Wielton zorganizowała konferencję prasową, podczas której zaprezentowała najnowsze wywrotki firmy. Dziennikarze mogli również zwiedzić fabrykę w Wieluniu, w której powstają produkty firmy.

Wielton rośnie w siłę

siedzący od lewej Jarosław Andrzej Szcepek- prezes, Mariusz Golec v-ce, Włodzimierz Masłowski v-ce, Piotr Ogrodowicz dyrektor handlowyNowa gama wywrotek Wielton nosi ogólną nazwę "Master". Produkty z tej linii mają być lżejsze, bardziej funkcjonalne, dostępne w szerszej palecie konfiguracji oraz…ładniejsze.

Nowoczesny wygląd to oczywiście tylko marginesowy atut nowych wywrotek, który wraz z innymi zaletami ma wpłynąć pozytywnie na sprzedaż produktów Wielton. Ta już układa się bardzo dobrze – w 2013 r. Wielton sprzedał 6506 szt. swoich wyrobów, z czego 3319 szt. powędrowało na eksport. Dzięki dobrej sprzedaży wywrotek, firma zwiększyła swój udział w polskim rynku w minionym roku do 14,5%. W swojej grupie produktowej Wielton jest liderem w Rosji. W ubiegłym roku wywrotki Wieltonu stanowiły 40% wszystkich importowanych na ten rynek.

Wielton sukcesywnie wdraża do produkcji swoich naczep nowinki techniczne. Firma zatrudnia 29 konstruktorów i technologów, którzy optymalizują procesy produkcyjne i wprowadzają innowacyjne rozwiązania. Obecnie grupa Wielton posiada w swojej ofercie ponad 60 typów pojazdów transportowych.

Wywrotki serii Master

Nowa generacja wywrotek Wielton zdecydowanie zwiększa możliwości konfiguracyjne produktów. Dotychczas wariantów było ponad 40, teraz aż 130. Daje to większe możliwości dopasowania produktu pod konkretne oczekiwania klienta. Klient decyduje o ostatecznym wyglądzie produktu: kubaturze, kształcie, rodzaju zamknięcia, grubości ścian i podłóg. Wszystko to uczyni za pomocą nowego konfiguratora, który obecnie jest jeszcze w fazie przygotowywania.

W ofercie znalazły się wywrotki aluminiowe „Weight Master” o pojemności od 24m3 do 55 m3 i wadze od 4500 kg do 5950 kg. Wywrotka do przewozu złomu „Scrap Master” ze skrzynią ze stali Hardox o wadze 7800 kg i pojemności 51m3. Modułowa konstrukcja ramy pozwala na wybór kilku wariatów jej długości. Materiały, jak stal S700 czy trudnościeralna podłoga skrzyni ENDUR-AL odpowiadają za jakość produktu. Wśród dostępnych opcji wymienić można choćby automatyczny dach, oświetlenie FULL LED, czy podgrzewaną skrzynie naczepy.

Dzięki niższej masie, niektórych modelach nawet o 12%, nowe wywrotki Wielton mają zapewniać niższe spalanie ciągnących je pojazdów (w porównaniu do wywrotek poprzedniej generacji). Na redukcję kosztów wpływ będzie miała także nowa, aerodynamiczna sylwetka naczep.

By nie pozostawiać uczestników konferencji prasowej w obliczu suchych zestawień i informacji, firma Wielton zaprosiła ich na zwiedzanie swojej fabryki w Wieluniu. Wszyscy obecni mieli możliwość zapoznania się z technologią produkcyjną naczep i prześledzić wszystkie etapy powstawania produktu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!