Firma PT&M, generalny importer naczep STAS na Polskę, rozszerzył swoje portfolio produktowe. Przedstawiamy szczegóły techniczne czterech nowych naczep.
Naczepa STAS MF92A
- Ruchoma podłoga SERIA A – waga od 7000 kg. Dostępne wersje od 55m3 do 96 m3
- Najmocniejsza naczepa z ruchomą podłogą dostępna na europejskim rynku.
- Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość.
- Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34).
- Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
- Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
- Monolityczna konstrukcja ramy i skrzyni (połączenia spawane – najwyższa jakość).
- Podest roboczy i zderzak atestowane znakiem CE.
- Skrzynia wykonana z najszerszych profili aluminiowych (600mm) spawanych na całej wysokości.
- Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężające działające na naczepę.
- Podłoga renomowanej marki Cargo Floor – różne profile, różne grubości do wyboru 6, 8, 10, specjalne.
- Specjalne zamknięte profile kwadratowe spawane do ramy, wzmacniające pod każdą deską podłogi, odpowiednio dospawane do poprzecznic.
- Zaawansowana technologia lakierowania lakierami BASF GLASURIT.
- Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
- Szeroka skrzynia ładunkowa 2480mm – wygoda przy załadunku palet.
- Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
- Uchwyty do pasów wewnątrz skrzyni, uchylne belka nadproża i belki spinające.
- Kilkanaście różnych wersji.
- Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś.
- Bogata gama wyposażenia dodatkowego.
- Fachowe doradztwo – pomoc w skonfigurowaniu naczepy pod wymagania klienta.
- Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania
Naczepa STAS M46
- SERIA A wywrotka – waga od 5690 kg. Dostępne wersje od 43m3 do 58 m3
- Najmocniejsza naczepa w pełni aluminiowa dostępna na europejskim rynku
- Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość
- Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34) 110 Brinella
- Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
- Najszerszy rozstaw podłużnic – 1600mm – stabilność podczas jazdy i rozładunku. Redukcja zużycia paliwa.
- Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
- Oś wywrotu osadzona w ramie, zamiast mocowania nad ramą – najwyższa stabilność – nisko osadzony punkt grawitacji.
- Automatyczne wypowietrzanie poduszek pneumatycznie podczas rozładunku
- Gęsto rozmieszczone poprzeczki pod skrzynią. Podłoga skrzyni wykonana z jednego arkusza blachy.
- Najwyższej jakości oryginalna blacha z huty ALCOA.
- Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężeń działające na naczepę.
- Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
- Uchylne belka nadproża i belki spinające.
- Zaawansowana technologia lakierowania lakierami BASF GLASURIT.
- Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
- Kilkanaście różnych wersji
- Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś
- Bogata gama wyposażenia dodatkowego (klapo-drzwi / dzrzwi 50/50 oraz 80/20, klapa)
- Fachowe doradztwo – pomoc w skonfigurowaniu naczepy pod wymagania klienta.
- Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania
Naczepa STAS V49
- SERIA A wywrotka – waga od 5800 kg
- Najmocniejsza naczepa w pełni aluminiowa dostępna na europejskim rynku.
- Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość.
- Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34) 110 Brinella
- Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
- Najszerszy rozstaw podłużnic – 1600mm – stabilność podczas jazdy i rozładunku. Redukcja zużycia paliwa
- Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
- Oś wywrotu osadzona w ramie, zamiast mocowania nad ramą – najwyższa stabilność – nisko osadzony punkt grawitacji.
- Automatyczne wypowietrzanie poduszek pneumatycznie podczas rozładunku
- Gęsto rozmieszczone poprzeczki pod skrzynią. Podłoga skrzyni wykonana z jednego arkusza blachy
- Skrzynia wykona z najszerszych profili aluminiowych (600mm) spawanych na całej wysokości.
- Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężeń działające na naczepę.
- Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
- Uchylne belka nadproża i belki spinające.
- Zaawansowana technologia lakierowania najwyższej jakości lakierami BASF GLASURIT.
- Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
- Kilkanaście różnych wersji
- Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś
- Bogata gama wyposażenia dodatkowego (klapo-drzwi/drzwi 50/50 oraz 80/20, klapa)
- Fachowe doradztwo – pomoc w skonfigurowaniu naczepy pod wymagania klienta.
- Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania
Naczepa STAS BV38
- SERIA A wywrotka – waga od 5300kg
- Najmocniejsza naczepa w pełni aluminiowa dostępna na europejskim rynku.
- Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość.
- Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34) 110 Brinella
- Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
- Najszerszy rozstaw podłużnic – 1600mm – stabilność podczas jazdy i rozładunku. Redukcja zużycia paliwa
- Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
- Oś wywrotu osadzona w ramie, zamiast mocowania nad ramą – najwyższa stabilność – nisko osadzony punkt grawitacji.
- Automatyczne wypowietrzanie poduszek pneumatycznie podczas rozładunku
- Gęsto rozmieszczone poprzeczki pod skrzynią. Podłoga skrzyni wykonana z jednego arkusza blachy
- Skrzynia wykona z najszerszych profili aluminiowych (600mm) spawanych na całej wysokości.
- Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężeń działające na naczepę.
- Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
- Uchylne belka nadproża i belki spinające.
- Zaawansowana technologia lakierowania najwyższej jakości lakierami BASF GLASURIT.
- Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
- Kilkanaście różnych wersji sprawia, że każdy klient dopasuje ją do swoich potrzeb.
- Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś
- Bogata gama wyposażenia dodatkowego (klapo-drzwi/dzrzwi 50/50 oraz 80/20, klapa)
- Fachowe doradztwo – pomoc w skonfigurowaniu naczepy pod wymagania klienta.
- Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 5 maja 2021, 11:28 0 0
Hwd naczepy
Odpowiedz