Nowe naczepy STAS w ofercie PT&M

17 marca 2014, 9:38

Firma PT&M, generalny importer naczep STAS na Polskę, rozszerzył swoje portfolio produktowe. Przedstawiamy szczegóły techniczne czterech nowych naczep.

Naczepa STAS MF92A

  • Ruchoma podłoga SERIA A – waga od 7000 kg. Dostępne wersje od 55m3 do 96 m3
  • Najmocniejsza naczepa z ruchomą podłogą dostępna na europejskim rynku.
  • Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość.
  • Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34).
  • Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
  • Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
  • Monolityczna konstrukcja ramy i skrzyni (połączenia spawane – najwyższa jakość).
  • Podest roboczy i zderzak atestowane znakiem CE.
  • Skrzynia wykonana z najszerszych profili aluminiowych (600mm) spawanych na całej wysokości.
  • Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężające działające na naczepę.
  • Podłoga renomowanej marki Cargo Floor – różne profile, różne grubości do wyboru 6, 8, 10, specjalne.
  • Specjalne zamknięte profile kwadratowe spawane do ramy, wzmacniające pod każdą deską podłogi, odpowiednio dospawane do poprzecznic.
  • Zaawansowana technologia lakierowania lakierami BASF GLASURIT.
  • Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
  • Szeroka skrzynia ładunkowa  2480mm – wygoda przy załadunku palet.
  • Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
  • Uchwyty do pasów wewnątrz skrzyni, uchylne belka nadproża i belki spinające.
  • Kilkanaście różnych wersji.
  • Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś.
  • Bogata gama wyposażenia dodatkowego.
  • Fachowe doradztwo –  pomoc w skonfigurowaniu naczepy  pod  wymagania klienta.
  • Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania

 

Naczepa STAS M46

  • SERIA A wywrotka – waga od 5690 kg. Dostępne wersje od 43m3 do 58 m3
  • Najmocniejsza naczepa w pełni aluminiowa dostępna na europejskim rynku
  • Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość
  • Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34) 110 Brinella
  • Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
  • Najszerszy rozstaw podłużnic – 1600mm – stabilność podczas jazdy i rozładunku. Redukcja zużycia paliwa.
  • Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
  • Oś wywrotu osadzona w ramie, zamiast mocowania nad ramą –  najwyższa stabilność  – nisko osadzony punkt grawitacji.
  • Automatyczne wypowietrzanie poduszek pneumatycznie podczas rozładunku
  • Gęsto rozmieszczone poprzeczki pod skrzynią. Podłoga skrzyni wykonana z jednego arkusza blachy.
  • Najwyższej jakości oryginalna blacha z huty ALCOA.
  • Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężeń działające na naczepę.
  • Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
  • Uchylne belka nadproża i belki spinające.
  • Zaawansowana technologia lakierowania lakierami BASF GLASURIT.
  • Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
  • Kilkanaście różnych wersji
  • Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś 
  • Bogata gama wyposażenia dodatkowego (klapo-drzwi / dzrzwi 50/50 oraz 80/20, klapa)
  • Fachowe doradztwo –  pomoc w skonfigurowaniu naczepy pod wymagania klienta.
  • Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania

 

Naczepa STAS V49

  • SERIA A wywrotka – waga od 5800 kg
  • Najmocniejsza naczepa w pełni aluminiowa dostępna na europejskim rynku.
  • Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość.
  • Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34) 110 Brinella
  • Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
  • Najszerszy rozstaw podłużnic – 1600mm – stabilność podczas jazdy i rozładunku.  Redukcja zużycia paliwa
  • Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
  • Oś wywrotu osadzona w ramie, zamiast mocowania nad ramą –  najwyższa stabilność  – nisko osadzony punkt grawitacji.
  • Automatyczne  wypowietrzanie poduszek pneumatycznie  podczas rozładunku
  • Gęsto rozmieszczone poprzeczki pod skrzynią. Podłoga skrzyni wykonana z jednego arkusza blachy
  • Skrzynia wykona z najszerszych profili aluminiowych (600mm) spawanych na całej wysokości.
  • Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężeń działające na naczepę.
  • Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
  • Uchylne belka nadproża i belki spinające.
  • Zaawansowana technologia lakierowania najwyższej jakości lakierami BASF GLASURIT.
  • Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
  • Kilkanaście różnych wersji
  • Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś 
  • Bogata gama wyposażenia dodatkowego (klapo-drzwi/drzwi 50/50 oraz 80/20, klapa)
  • Fachowe doradztwo – pomoc w skonfigurowaniu  naczepy  pod  wymagania klienta.
  • Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania

 

Naczepa STAS BV38

  • SERIA A wywrotka – waga od 5300kg
  • Najmocniejsza naczepa w pełni aluminiowa dostępna na europejskim rynku.
  • Zrobotyzowane spawanie – stała temperatura spawania, najwyższa jakość.
  • Rama wykonana ze specjalnego stopu aluminium, magnezu i krzemu (H34) 110 Brinella
  • Brak problemów z korozją ramy – niska masa własna konstrukcji
  • Najszerszy rozstaw podłużnic – 1600mm – stabilność podczas jazdy i rozładunku.  Redukcja zużycia paliwa
  • Galwanizowane, wykonane z najwyższej wytrzymałości stali wsporniki osi.
  • Oś wywrotu osadzona w ramie, zamiast mocowania nad ramą –  najwyższa stabilność – nisko osadzony punkt grawitacji.
  • Automatyczne wypowietrzanie poduszek pneumatycznie podczas rozładunku
  • Gęsto rozmieszczone poprzeczki pod skrzynią. Podłoga skrzyni wykonana z jednego arkusza blachy
  • Skrzynia wykona z najszerszych profili aluminiowych (600mm) spawanych na całej wysokości.
  • Opatentowane profile łączeniowe lepiej rozkładające siły naprężeń działające na naczepę.
  • Podest roboczy i zderzak z aluminium atestowane znakiem CE.
  • Uchylne belka nadproża i belki spinające.
  • Zaawansowana technologia lakierowania najwyższej jakości lakierami BASF GLASURIT.
  • Zrobotyzowana kontrola jakości na każdym etapie produkcji.
  • Kilkanaście różnych wersji sprawia, że każdy klient dopasuje ją do swoich potrzeb.
  • Komputer z wyświetlaczem w j. polskim z pomiarem nacisków w tonach na każdą oś 
  • Bogata gama wyposażenia dodatkowego (klapo-drzwi/dzrzwi 50/50 oraz 80/20, klapa)
  • Fachowe doradztwo – pomoc w skonfigurowaniu naczepy pod wymagania klienta.
  • Najwyższa na rynku wartość po okresie 5 lat użytkowania

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 5 maja 2021, 11:28 0 0

Hwd naczepy

Odpowiedz