Kampania promocyjna „Co ma w sobie nowy MAN” wprowadzająca na polski rynek serię MAN TGX Euro 6 otrzymała dwie nagrody w konkursie marketingu bezpośredniego “Golden Arrow”. Nagrody zostały przyznane w kategoriach: promocja sprzedaży B2B oraz kampania zintegrowana B2B, za innowacyjne i angażujące działania marketingowe.
Projekt opierał się na bezpośredniej prezentacji ciągnika siodłowego MAN TGX Euro 6, przy wykorzystaniu technologii Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość). Dodatkowo, przez kolejne części interaktywnej prezentacji poprowadziły uczestników humorystyczne komentarze Wojciecha Manna. Dzięki wykorzystaniu tabletu ze specjalnie przygotowaną aplikacją z modelami 3D, produkt został przedstawiony w ciekawy i nowatorski sposób, przełamując obowiązujące dotychczas w tej branży schematy. Zbieżność nazwy marki oraz nazwiska popularnego dziennikarza – Wojciecha Mana uatrakcyjniła całość przekazu.
Dodatkowo na dedykowanej akcji stronie internetowej można było na bieżąco śledzić mapę wszystkich spotkań oraz usłyszeć co Wojciech Mann ma do powiedzenia o nowym ciągniku MAN TGX Euro 6. W ciągu niespełna 3 miesięcy projekt zobaczyło ponad 3000 osób.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, a za realizację działań online i mobile odpowiada agencja Driim Interactive. Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wyjątkowe wydarzenie w branży, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r.
Komentarze