Wakacje to okres najtrudniejszy w zaopatrzenie w krew, a Centrum Krwiodawstwa zmaga się z dużymi niedoborami krwi różnych grup. Volvo Polska po raz drugi uczestniczy w kampanii apelującej o oddawanie krwi w wakacje, zorganizowanej przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu.
W ramach kampanii, na terenie Wrocławia rozmieszczono 25 billboardów, na których prezentowane są potrzebne grupy krwi oraz logotypy firm, które angażują się w honorowe krwiodawstwo i przystąpiły do tej inicjatywy. Równolegle z kampanią billboardową, akcja informacyjna prowadzona jest na nośnikach reklamowych w komunikacji miejskiej i w internecie.
Kampania będzie prowadzona do 31 sierpnia 2014. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców miasta z prośbą o zgłaszanie się do oddawania krwi.
Volvo Polska od wielu lat regularnie włącza się w akcje honorowego oddawania krwi. Oprócz udziału w wakacyjnej kampanii zachęcającej do oddawania krwi, Volvo Polska, we współpracy z przyzakładową przychodnią i Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, organizuje cztery razy w roku zbiórki krwi, w których udział biorą pracownicy firmy. Podczas zbiórek w latach 2006–2013, pracownicy Volvo Polska oddali prawie 370 litrów krwi.
Działania Volvo Polska związane ze społeczną odpowiedzialnością zostały wyróżnione w badaniu dotyczącym społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) w polskich przedsiębiorstwach, przeprowadzonym przez tygodnik Polityka i firmę doradczą PwC w ramach badania Lista 500 Polityki. W jego wyniku Volvo uzyskało Srebrny Listek CSR.
Komentarze