Niemiecki producent pojazdów ciężarowych, MAN, wybrał opony KMAX i FUELMAX jako pierwsze wyposażenie modeli TGX i TGS.
Jedną z opon oferowanych przez MAN-a jako wyposażenie fabryczne jest Goodyear KMAX w rozmiarach 295/80R22.5, 315/70R22.5 i 315/80R22.5. Linia KMAX to opony wyróżniające się długimi przebiegami. Drugim modelem, w które wyposażone będą ciężarówki niemieckiego producenta, jest opona o niskim oporze toczenia: FUELMAX w rozmiarze 315/80R22.5. Obie ww. opony są opcjonalnie dostępne w modelach MAN TGX i TGS.
– „Pojazdy ciężarowe MAN cieszą się doskonałą reputacją, między innymi dzięki temu, że zapewniają niskie koszty operacyjne. Wybór nowych opon FUELMAX i KMAX jako pierwszego wyposażenia potwierdza wysokie osiągi naszego ogumienia. To wymierna korzyść dla klientów, którzy nabędą te pojazdy ciężarowe” – powiedział Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
KMAX to linia opon zaprojektowanych pod kątem jak najdłuższych przebiegów, oferująca maksymalne osiągi i dobrą przyczepność przez cały rok bez kompromisu po stronie innych parametrów. W skład linii KMAX wchodzą opony na oś sterującą KMAX S, na oś napędową – KMAX D oraz na oś wleczoną – KMAX T. Opony KMAX D nadają się również do całorocznej jazdy, ponieważ spełniają wymogi stawiane oponom zimowym. Posiadają nie tylko znak M+S, ale także „symbol alpejski” – trzy szczyty górskie i płatek śniegu, informujący o tym, że opona sprawdza się w trudnych warunkach zimowych.
Z kolei FUELMAX to linia efektywnych paliwowo opon Goodyear, których najważniejszą zaletą jest obniżony opór toczenia, bez kompromisu po stronie innych istotnych parametrów: przebiegów, hamowania na mokrej nawierzchni itp. W skład linii FUELMAX wchodzą opony na oś kierującą FUELMAX S, na oś napędową – FUELMAX D oraz do naczep – FUELMAX T. Opony FUELMAX D spełniają również wymagania stawiane ogumieniu zimowemu, dlatego też posiadają oznaczenie M+S i symbol trzech szczytów górskich oraz płatka śniegu.
Komentarze