Już od 20 lat Volvo Group Trucks Poland jest obecne w Polsce. Z tej okazji firma zaprosiła klientów i pracowników na jubileuszową galę w Filharmonii Warszawskiej. Była to dobra okazja do analiz i podsumowań. Około 1 000 gości, oprócz spotkania z kierownictwem, miało okazję obejrzeć występy artystów estradowych oraz koncert Ray’a Wilsona – Genesis Classic Orchestra.
Podczas uroczystości przypomniano początki Grupy w Polsce, historie kluczowych pracowników oddziału polskiego Volvo Trucks: Małgorzaty Kulis – dyrektora zarządzającego Volvo Trucks, Toma Jörninga – dyrektora zarządzającego Rynkiem Krajów Europy Centralno-Wschodniej oraz innych osób zasłużonych dla sukcesu marki w Polsce. Małgorzata Kulis podkreśliła rolę pracowników w rozwój i wyniki firmy, przekonując, że bez ich zaangażowania byłyby one nieosiągalne. Zaprezentowano również opinie klientów związanych zarówno z marką Volvo, Renault, jak i VFS Usługi Finansowe. Klienci podkreślali przywiązanie do każdej z marek, oraz korzyści płynące ze współpracy.
Najwierniejszych klientów, w podziękowaniu za wspólne 20 lat działalności, uhonorowano medalami. Jak spostrzegła Małgorzata Kulis, wielu z nich identyfikuje się z marką Volvo lub Renault niemal od samego początku obecności przedstawicielstwa marki w Polsce.
W tym ważnym dniu Zarząd Volvo Trucks był reprezentowany przez Claesa Nilssona – prezesa Volvo Trucks, Toma Jörninga – dyrektora zarządzającego Rynkiem Krajów Europy Centralno-Wschodniej oraz Małgorzatę Kulis – dyrektora zarządzającego Volvo Group Trucks Poland. Volvo Financial Services reprezentowali przedstawiciele europejskiego zarządu spółki oraz Ewa Jezierska – dyrektor ds. sprzedaży VFS Usługi Finansowe Polska.
Komentarze