IAA 2014: H350 – pierwszy pojazd użytkowy Hyundaia na rynek europejski

, 29 września 2014, 15:39

W czasie Międzynarodowych Targów Pojazdów Użytkowych w Hanowerze, Hyundai zaprezentował nowy model H350 i H350 minibus, swój pierwszy pojazd użytkowy typu LCV (Light Commercial Vehicle) zaprojektowany specjalnie na rynek europejski.

H350 jest wszechstronną ofertą dla kierowców lekkich samochodów dostawczych. Dzięki łatwej w adaptacji platformie H350 może być oferowany w trzech wersjach: furgon, minibus i podwozie – poszerzając tym samym gamę europejskich modeli Hyundaia i umożliwiając marce dotarcie do nowej grupy nabywców.

H350 zachowuje estetykę charakterystyczną dla osobowych modeli Hyundaia, odzwierciedloną w wyróżniającym, aerodynamicznym designie. Dopełnieniem jest intuicyjna obsługa samochodu i wysoki poziom wyposażenia. 

Hyundai przeniósł technologie znajdujące zastosowanie w samochodach osobowych do samochodu komercyjnego dla zapewnienia wyższego poziomu komfortu i wygody użytkowania.

Model H350 ma być solidnym i niezawodnym narzędziem pracy. Jednocześnie uniwersalność i przemyślane cechy użytkowe sprawiają, że ten stylowo zaprojektowany i szczegółowo dopracowany samochód jest także komfortowym środkiem transportu osobowego.

Mocne i wydajne silniki turbo Diesel (2.5 l o mocy 149 i 170 KM), zestawione z 6-stopniową skrzynią manualną, zapewniają szeroki zakres dostępnego momentu obrotowego, dzięki czemu H350 może przewieźć ładunek do 1.4 tony w przestrzeni ładunkowej (3780 x 1795 x 1955 mm), zachowując dodatkowo możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 2.5 tony.

 

Podstawowe dane pojazdu:

  • Waga: 3.5 tony (furgon/ 2-3 miejsca siedzące)
  • Waga: 4.0 tony(minibus / 14-15 miejsc siedzących)
  • Nowoczesny design utrzymany w estetyce Hyundaia
  • Wykorzystanie stali o wysokiej wytrzymałości
  • Przestronne i ergonomiczne wnętrze
  • Możliwość transportu 5 standardowych Euro Palet: 1200 mm x 800 mm x 900 mm
  • Przestrzeń ładunkowa do 12.9 ㎥
  • Dostęp do tylnej przestrzeni ładunkowej 180 i 270 stopni
  • Wiodące w klasie osiągi
  • Niskie zużycie paliwa

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

31.11.242.*, 1 października 2014, 17:35 0 0

Jak dla mnie duża część zerżnięta ze Sprintera!

Odpowiedz