IAA 2014: Wielton buduje swoją markę

, 16 października 2014, 15:14

Polski producent naczep i przyczep już po raz kolejny wziął udział w targach pojazdów użytkowych w Hanowerze. Wielton zajął miejsce w hali nr 27 pośród największych przedstawicieli swojej branży na świecie. Firmę reprezentowała grupa, operująca kilkoma językami.

W ostatnich latach Wielton konsekwentnie buduje markę nowoczesnego producenta, obecnego na ponad 30 rynkach. Już w pierwszym dniu targów pojawiły się nowe oferty współpracy, które wkrótce tę liczbę skorygują. Z roku na rok rośnie sprzedaż naczep i przyczep Wieltonu w Niemczech. To argument przemawiający za obecnością polskiego producenta na Targach w Hanowerze.

Andrzej Mowczan, dyrektor ds. eksportu Wielton S.A.– „Tegoroczne targi uważam za udane dla nas. Pokazaliśmy nasze nowe produkty, poznaliśmy ciekawych ludzi, zrobiliśmy kolejny krok w naszym rozwoju na rynkach exportowych. W tym toku zdecydowanie zwiększyliśmy ilość personelu na stoisku, zwłaszcza osób posługujących językiem niemieckim, i to był dobry krok, bo w pierwszych dniach na naszym stoisku pojawiło się wielu klientów z Niemiec. Zdecydowanie więcej niż dwa lata temu było też odwiedzających z Polski. Udało się nawiązać kontakty handlowe z klientami z Afryki i Azji Centralnej. To ciekawe i ważne rynki dla nas. Wcześniej skupialiśmy się na handlu ze Wschodem Europy, ale od pewnego czasu prowadzimy działania też w innych kierunkach i obsługujemy coraz więcej rynków. Obecnie jesteśmy mocno aktywni w Europie Centralno-Południowej, Zachodniej. W sumie eksportujemy do ponad 30 krajów, a nasze produkty można zobaczyć w tak egzotycznych miejscach jak Burkina Faso, Nowa Kaledonia czy Dominikana." – podsumował Andrzej Mowczan, dyrektor ds. eksportu Wielton S.A.

Wśród prezentowanych przez Wielton produktów znalazły się:

Naczepa podkontenerowa z wysuwnym przodem i tyłem NS3P45R2M2

Naczepa przystosowana jest do transportu najpopularniejszych typów kontenerów morskich bez konieczności uzyskania dodatkowych zezwoleń na przejazd ponadgabarytowy. Dostępne są dwie wysokości siodła: 1170 mm i 1090 mm. Podwozie naczepy posiada wysuwane elementy tj. przód, tył oraz zderzak, które ustawiane są w wymaganych pozycjach w zależności od rodzaju przewożonych kontenerów. Masa własna w najlżejszej konfiguracji – 5 050 kg.

Naczepa kurtynowa typu MEGA RYNNA do przewozu intermodalnego (drogą, koleją oraz promami Ro-Ro)

Optymalna rynna do przewozu m.in. stali w kręgach.  Wysokość siodła w wagonie 88 cm.
Skrajnia tunelu P 400. Oznakowanie (kodyfikacja) potwierdzające dopuszczenie naczepy do transportu kolejowego. Pojazd posiada certyfikat zgodności z wymaganiami UE – CoC (Certificate of Conformity), certyfikat XL wg EN-12642 a także certyfikaty na przewóz: napojów, opon, stali w arkuszach i kręgach. Masa: ~7 300 kg

Naczepa wywrotka stalowa typu half-pipe 26 m3 NW3S26SHPKSL48

Niewątpliwym atutem wywrotki jest szeroki wachlarz konfiguracji elementów wyposażenia podwozia i nadwozia. Można wybierać pomiędzy stalowymi i aluminiowymi: obręczami kół, zderzakiem tylnym, zbiornikami powietrza, siłownikami hydraulicznymi dwóch wiodących producentów, typem nóg podporowych, rodzajem oświetlenia: żarówkowym lub LED. Manualnie lub automatycznie otwierany dach. Masa własna wywrotki o kubaturze 26m3: 5 530 kg w najlżejszej konfiguracji.

 

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!