Współpraca Wieltona i firmy SKAT

, 31 października 2014, 15:59

Do taboru przedsiębiorstwa Skat z Gdańska dołączyło 10 sztuk naczep kurtynowych typu mega, z rozwiązaniem „ro-ro huckepack”.

Huckepack to charakterystyczny produkt Wieltonu. Spółka z Wielunia to jedyny producent tego typu naczep w Polsce. Naczepa mega typu huckepack posiada mocowania do załadunku na wagony kolejowe, jest przystosowana do załadunku na promy ro-ro,  dzięki uchwytom promowym i uchylnemu zderzakowi. Produkt posiada certyfikaty XL i DC.

Transport kombinowany to niewątpliwie przyszłość branży –  jest niezawodny i punktualny – unika się nieoczekiwanych opóźnień z powodu korków  drogowych. Ponadto jest mniej uciążliwy dla środowiska.

Firma Skat o rzetelności polskiego produktu mogła przekonać się przez ostatnich kilka lat. Od 2009 roku dla Skatu pracowała pierwsza, zrobiona dla pomorskiego przewoźnika naczepa testowa z Wieltonu. W czerwcu tego roku została sprzedana jednemu z podwykonawców, a Skat zachęcony bezawaryjną eksploatacja pojazdu zakupił 10 sztuk naczep mega typu huckepack.

– „Pierwszy raz odbierałem naczepy w Polsce. To było dużo łatwiejsze i tańsze." – mówi Wiesław Łazarczyk odpowiedzialny w firmie Skat za kwestie techniczne.

Skat od roku świadczy usługi w zakresie transportu multimodalnego. Ta gałąź działalności firmy rozwija się dość szybko, stąd inwestycje w huckepacki.  Obszarem działalności firmy SKAT jest przede wszystkim transport i spedycja międzynarodowa, a także przeprawy promowe oraz transport i spedycja w ruchu krajowym. Firma organizuje przewozy w zakresie spedycji morskiej i międzynarodowego transportu kontenerowego. Jej charakterystyczne pomarańczowe zestawy można zauważyć na terenie całej Europy. 

Tabor jest zdominowany przez naczepy typu mega, a ponad połowę przewożonych ładunków stanowi papier – w różnych postaciach. Jest to towar o szczególnej wrażliwości, zwłaszcza papier w rolach. Skat podejmuje się także  przewozu skomplikowanych maszyn i urządzeń, gdzie wymagana jest szczególna ostrożność i zachowanie wysokich norm bezpieczeństwa.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!