Dziesięciotysięczne Renault T trafiło do Polski

17 listopada 2014, 15:23

Rok po dostarczeniu pierwszego pojazdu, z fabryki w Bourg-en-Bresse wyjechał 10 000. egzemplarz Renault T Euro 6, który trafił do polskiego przewoźnika Trans-Man. Ceremonia przekazania pojazdu odbyła się 13 listopada 2014 r., w Warszawie.

W celu osiągnięcia jak najlepszej ekonomiki paliwowej, firma postanowiła przeszkolić swoich kierowców w zakresie ekonomicznej jazdy, w ramach oferowanego przez Renault Trucks programu Optifuel Trainnig. Wybrała też Optifuel Infomax, oferowaną przez Renault Trucks aplikację do monitorowania i analizy zużycia paliwa.

– „Bardzo ucieszył nas fakt, że to właśnie nasza firma zostanie odbiorcą 10 000. pojazdu serii T. Wybraliśmy Renault Trucks T ze względu na niskie zużycie paliwa, niezawodność i znakomitą kabinę, zapewniającą naszym kierowcom wyjątkowy poziom komfortu i ergonomii.” – powiedział Krzysztof Mancewicz, współwłaściciel Trans-Man.

Polska firma Trans-Man, specjalizująca się w transporcie półtusz na wisząco (chłodnie hakowe)  na obszarze całej Europy, jest już klientem Renault Trucks. 10000. pojazd serii  T – T 480 High – jest czwartym Renault Trucks T zakupionym przez firmę, kolejne 2 dołączą do floty w najbliższych dniach.

– „Jestem dumny, że mogę wręczyć kluczyki do tego Renault Trucks T 480 High naszemu polskiemu klientowi. Dostawa 10 000. egzemplarza potwierdza ogromny sukces gamy T, cenionej przez klientów za niskie zużycie paliwa, właściwości jezdne i komfort kabiny. Cechy te zostały docenione zarówno przez klientów, jak i przedstawicieli mediów, m.in. tych zasiadających w jury International Truck of the Year, co pozwala nam z dużym optymizmem myśleć o przyszłości.” – powiedział Olivier de Saint-Meleuc, dyrektora ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie EMEA.

– „Polska jest jednym z największych rynków w tej części Europy, o dużym potencjale handlowym. Z zadowoleniem obserwujemy rosnące zainteresowanie naszą nową gamą pojazdów, a zwłaszcza Renault Trucks T, wśród tutejszych klientów, zarówno tych dotychczasowych, jak i nowych. Dzieje się tak, ponieważ potrafimy zaoferować przewoźnikom doskonałe narzędzie pracy – nowoczesne, niezawodne i wysoce efektywne pojazdy ciężarowe – sprzyjające utrzymywaniu kosztów eksploatacji  pod kontrolą.” – podkreślił znaczenie polskiego rynku dla Renault Zoltan Tringer, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie Europy Centralno-Wschodniej.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!