DSV Road – oceny klientów

12 grudnia 2014, 12:07

Jak co roku klienci poddali szczegółowej ocenie usługi międzynarodowego i krajowego transportu drogowego oraz usługi „transport plus” DSV Road. Badanie satysfakcji klientów, które przeprowadzone zostało w listopadzie br., dało odpowiedź na temat mocnych stron DSV Road oraz wskazało obszary do dalszego doskonalenia.

Klienci generalnie wysoko ocenili swoje zadowolenie ze współpracy z DSV Road. Najważniejsze dla nich cechy firmy to terminowość, czas realizacji zleceń, transit time oraz bezszkodowość, a także elastyczność w podejściu do potrzeb klienta i dobry kontakt z pracownikami. Największy odsetek badanych uznało, że ceny usług DSV Road odpowiadają cenom rynkowym oraz ocenili je jako dobrze skorelowane i odpowiednie do oferowanej jakości serwisu.

W stosunku do badania ubiegłorocznego wzrosła ocena elastyczności w dostosowywaniu serwisu DSV Roaddo oczekiwań i potrzeb klientów,a blisko 40 proc. ankietowanych zadeklarowało, że zarekomendowałoby usługi DSV Road innym firmom.

– „Jednym z kluczowych dla nas wniosków z tegorocznego badania jest fakt, że nasi klienci doceniają nasze zaangażowanie w stałe ulepszanie serwisu DSV Road. Aż 39 proc.ankietowanych dostrzegło zmiany w działalności firmy w ciągu minionego roku. Większość z nich została też oceniona pozytywnie, a za najważniejsze uznane zostało zwiększenie sprawności realizacji zleceń oraz dalsze podnoszenie jakości obsługi. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za to, że pomagają nam zidentyfikować obszary, w których musimy pracować jeszcze ciężej, aby sprostać ich wymaganiom. Badanie pokazało, że takim obszarem jest proces obsługi reklamacji, co stanowi dla nas jasny sygnał do wprowadzenia koniecznych zmian w tym zakresie." – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.

Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI).

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!