Dunlop SP 344 na oś sterującą do pojazdów ciężarowych

, 16 stycznia 2015, 16:28

Dunlop rozszerza asortyment opon dla przewozów regionalnych, przeznaczonych na oś sterującą i felgi o średnicy 17.5 cala, wprowadzając model SP 344. Główną zaletą nowej opony jest zwiększona trwałość połączona z długimi przebiegami, dobrymi właściwościami prowadzenia i parametrami hamowania na mokrej nawierzchni.

Najnowszą generację odnoszącej sukcesy serii SP 344 zaprojektowano z myślą o transporcie lokalnym i regionalnym. Dunlop SP 344 ma nową mieszankę bieżnika, która zwiększa trwałość opony i poprawia jej przyczepność na mokrej nawierzchni, w porównaniu z poprzednim modelem. Solidny karkas nowej Dunlop SP 344 zwiększa efektywność flot specjalizujących się w przewozach regionalnych.

– „Nowa opona Dunlop SP 344 w rozmiarze 17.5” przeznaczona jest dla flot działających w segmencie dystrybucji i przewozów regionalnych. W tego rodzaju działalności kluczowe dla efektywności są dobre przebiegi, równomierne zużycie i solidność. Dlatego projektując nową SP 344 skupiliśmy się na tych parametrach. Jesteśmy przekonani, że nowa Dunlop SP 344 o podwyższonych osiągach będzie kontynuować sukcesy serii SP 344” – powiedział Boris Stevanovic, dyrektor marketingu opon do pojazdów ciężarowych i przemysłowych Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Najważniejsza cecha nowej opony to nowa mieszanka bieżnika, która zapewnia większą trwałość, kluczową w przewozach dostawczych regionalnych, a także lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni. Ponadto opona jest bardziej odporna na powstawanie szczelin w rowkach. Gęstość lameli i rowków dobrze zaprojektowanego bieżnika zapewnia odporność na poślizg na mokrej nawierzchni. Pięciożebrowa konstrukcja i zamknięte żebra barkowe w połączeniu z nowym bieżnikiem zapewniają długie przebiegi, dobre właściwości kierowania i równomierne zużycie. Kolejną zaletą bieżnika jest specjalny kształt rowków, który wykazuje odporność na uszkodzenia kamieni.

Nowe opony Dunlop SP 344 na oś sterującą są dostępne od grudnia 2014 r. w rozmiarach 245/70R17.5 136/134M TL i 265/70R17.5 139/136M TL. W ramach europejskiego systemu etykietowania opon obie opony uzyskują klasę B w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni i klasę D w zakresie efektywności paliwowej. Zewnętrzny poziom hałasu to 71 dB dla opony 245/70R17.5 i 73 dB dla rozmiaru 265/70R17.5 139/136M – w obu przypadkach są to dwie fale na etykiecie.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!