Q-Service Truck podsumowuje rok

16 lutego 2015, 10:50

Przedstawiciele warsztatów zrzeszonych w sieci Q-Service Truck, należącej do Inter Cars SA spotkali się na corocznej naradzie. Jej celem było podsumowanie minionego roku oraz przedstawienie planów na 2015.

Właścicieli serwisów powitał Robert Kierzek, prezes zarządu Inter Cars SA i Witold Kmieciak, prezes Q-Service Truck i członek zarządu Inter Cars SA. Spotkanie pod hasłem „Kompetencje, Kompletacja, Komunikacja” rozpoczęła konferencja podsumowująca współpracę sieci warsztatów ciężarowych Q-Service Truck z Inter Cars SA. Dowodem na dobrą kooperację była prezentacja danych z których wynika, że  oferta ciężarowa w Inter Cars poszerza się, co przekłada się na wzrost zakupów dokonywanych przez serwisy. W gronie nowych członków sieci przywitano Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Leszno sp. z o.o. oraz FOLTRANS SERWIS sp. z o.o.

Podczas konferencji Grzegorz Cyganek ze spółki Feber zaprezentował  plany na poszerzenie współpracy z siecią Q-service Truck w zakresie obsługi coraz liczniejszej floty naczep. Witold Kmieciak, członek zarządu Inter Cars oraz prezes spółki Q-service Truck omówił Centra Kompetencji Ciężarowej, które będą służyły wsparciem w zakresie doboru części do pojazdów użytkowych w oparciu o najnowsze rozwiązania informatyczne. Poruszony został również temat współpracy sieci z Centrum Kompetencji ZF, będący źródłem informacji o  przekładniach. Specjaliści Isuzu służą zaś wiedzą o silnikach EURO 6. Oferta Inter Cars będzie dopasowywała się do lokalnego parku pojazdów, a wyszukiwanie części stanie się łatwiejsze dzięki programowi z wyszukiwarką części po numerze VIN, IC Katalogi Online oraz katalogom elektronicznym. Inter Cars usprawni również komunikację z klientami poprzez podwyższenie poziomu obsługi telefonicznej oraz pracy zdalnej.

Kolejnym tematem omawianym na spotkaniu był program audytowy mający poprawić wizerunek serwisu. Całość działań będąca strategią wsparcia dla serwisów obejmuje procesy: zarządzania, realizacji celów biznesowych, promocji własnej działalności, budowy relacji z klientem, wykorzystania potencjału handlowego oraz działań marketingowych. Dzięki temu wprowadzone zostaną standardy obsługi klientów, zagospodarowania obiektu oraz przebiegu całego zlecenia.

Po części oficjalnej, członkowie sieci w swobodnej atmosferze mieli okazję przedyskutować wszystkie wcześniej omawiane kwestie. Zwieńczeniem wieczoru był występ kabaretu Nowaki i zespołu Bala Band. Najbardziej wytrwałych do rana bawił DJ.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!