Nowy agregat chłodniczy Konvekta FK1120E o napędzie elektrycznym jest dedykowany do małych pojazdów dostawczych typu furgon o kubaturze komory nie przekraczającej 7 metrów sześciennych. Urządzenie zaprojektowano z myślą o pojazdach, w których nie można zabudować drugiej sprężarki do obsługi agregatu chłodniczego, jak w VW Caddy i Mercedesie Vito.
Nowość w ofercie Drabpolu, wyłącznego przedstawiciela firmy Konvekta w Polsce, to agregat typu split – parownik montowany wewnątrz komory chłodniczej, osobno zaś skraplacz z wbudowaną elektryczną jednostka napędową, na dachu pojazdu. Agregat przeznaczony jest do przewozu produktów świeżych w temperaturze do 0°C.
Montaż polega na zamontowaniu wymienników na pojeździe i rozprowadzeniu węży chłodniczych i przewodów elektrycznych zasilających napęd agregatu (nie wymaga montażu przy silniku skomplikowanych wsporników kompresora).
Cechy urządzenia:
- brak kompresora w komorze silnika (w małych pojazdach bardzo często brak jest po prostu miejsca)
- napędzany z instalacji elektrycznej pojazdu
- kompatybilny ze wszystkimi pojazdami wyposażonymi w klimatyzację
- stała wydajność niezależnie od prędkości (sprawdza się w korkach i ruchu miejskim)
- urządzenie energooszczędne – niższy pobór energii przy maksymalnym obciążeniu
- opcjonalnie odszranianie gorącym gazem
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
guslaw, 3 sierpnia 2019, 10:11 0 0
Warto zwrócić uwagę, że firma Konvekta jest najlepszą na rynku. Agregaty są bezawaryjne, niewielkich rozmiarów i intuicyjne w obsłudze. Jakość plus dobra cena to pakiet na wagę złota.
Odpowiedz