IVECO uruchamia serwisy Truck Stations przy najważniejszych europejskich trasach przewozowych, aby utrzymać biznes przewoźników w ruchu.
IVECO uruchamia program specjalizacji punktów dealerskich, co zdaniem firmy ma gwarantować wysoki poziom usług świadczonych klientom poprzez wprowadzenie IVECO Truck Stations. Serwisy mają być zlokalizowane przy głównych europejskich trasach przewozowych i zapewnić szybką i wydajną obsługę.
W każdym punkcie wsparcia serwisowego ma udzielać się zespół wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników IVECO, korzystających z zaawansowanych narzędzi diagnostycznych. Serwisy IVECO Truck Stations można łatwo znaleźć, korzystając z Dealer Locatora na stronie www.iveco.pl, gdzie widnieje również kontakt do programu pomocy drogowej Assistance Non-Stop dostępnego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Z assistance można się również skontaktować za pomocą aplikacji mobilnej IVECO Non Stop lub z pokładowego układu telematycznego pojazdu. Serwisy IVECO Truck Stations obsługują program gwarancji mobilności pojazdów Up-Time udzielanej klientom, którzy zakupili pojazdy Stralis XP i NP.
IVECO rozpoczęło program akredytacyjny dla swojej sieci, który umożliwia punktom dysponującym specjalistycznym i wydajnym serwisem zaspokajającym specyficzne potrzeby flot pojazdów ciężarowych, uzyskanie statusu IVECO Truck Station. Lokalizacje te spełniły szereg rygorystycznych wymogów dotyczących wszystkich obszarów działalności, w tym specjalistycznego szkolenia personelu, wydłużonych godzin pracy i zwiększonej dostępności części.
IVECO zakłada sieć 250 punktów serwisowych Truck Stations w całej Europie, aby zapewnić kierowcom pojazdów ciężarowych stałą bliskość stacji obsługi i szybki dostęp do wszystkich usług oferowanych w najbliższej stacji IVECO Truck Station. Dzięki stacjom IVECO Truck Station klient skorzysta z gwarancji mobilności Up-Time – obietnicy marki dla wszystkich klientów, którzy wybrali Stralisa XP lub NP – mistrzów TCO2.
W serwisach IVECO Truck Stations naprawy wykonywane są przez wyspecjalizowanych oraz wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników IVECO, przy użyciu stosownych narzędzi diagnostycznych. Serwisy Truck Stations gwarantują dostępność niezbędnych części zamiennych dzięki skutecznemu zarządzaniu magazynami i logistyce firmy IVECO, które wykorzystują zaawansowane narzędzia, takie jak Parts Retail Inventory Management i nowy system zamawiania Dealer-to-Dealer.
Pojazdy IVECO Stralis XP i NP mogą skorzystać z pasa szybszej obsługi, dającego im pierwszeństwo w otrzymaniu wsparcia technicznego.
Ponadto serwisy Truck Stations wykraczają poza typowe wsparcie oferowane w warsztatach, proponując także serwis oponiarski i mycie ciężarówek. Serwisy posiadają także umowy z miejscowymi hotelami, dzięki czemu mogą zapewnić kierowcom zakwaterowanie, w tym transport z warsztatu do hotelu i spowrotem. W celu podtrzymania wysokiego poziomu obsługi, każdy serwis IVECO Truck Station będzie przechodzić coroczny audyt, aby móc zachować swój status.
Serwisy Truck Stations w całej Europie oferują przedłużone godziny pracy, w trakcie których kierowcy mogą nawiązać z nimi kontakt korzystając z darmowego numeru telefonu Assistance Non-Stop, aplikacji mobilnej IVECO Non Stop lub pokładowej telematyki pojazdu. Wskazówki dojazdu do najbliższej stacji Truck Station mogą zostać przesłane na smartfon lub tablet w przypadku skorzystania z Dealer Locatora na stronie www.iveco.pl, i określenia aktualnego położenia kierowcy przez urządzenie mobilne.
Całe przedsięwzięcie tymi słowami komentuje Pierre Lahutte – Prezes Marki IVECO:
– Naszą ambicją jest dostarczanie klientom najwyższej jakości usług, wraz z gwarancją mobilności pojazdów Up-Time. Projekt Truck Station ma na celu stworzenie specjalistycznej sieci serwisowej dla pojazdów ciężarowych podróżujących po głównych korytarzach transportowych Europy. Jesteśmy w trakcie nadawania kolejnym punktom serwisowym statusu Truck Station. Ich liczba ma sięgnąć 250 w całej Europie.
Komentarze