Niektórzy kierowcy zdają się zapominać, jaką masę mają prowadzone przez ich pojazdy i jakie są konsekwencje wyprzedzania w miejscach, które nie są do tego przeznaczone. Poniższy film to przykład, jak ryzykowne manewry zdarza się wykonywać zawodowym kierowcom.
Co ważne, przedstawiciele firmy, której logo znalazło się na naczepie, deklarują, że została ona sprzedana innemu przedsiębiorstwu, które nie usunęło oznaczeń poprzedniego właściciela. Jest to też lekcja, która przypomina nam, że styl jazdy ma duży wpływ na wizerunek firmy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 17 sierpnia 2016, 8:59 1 0
Jak jechal jak pizd....! To wyprzedzil!
Odpowiedz