Master Sport – Product Manager

5 marca 2018, 14:46 Oferta może być już nieaktualna

Innowacyjna, działająca na rynku globalnym Grupa Motoryzacyjna Master-Sport ogłasza nabór na stanowisko:

Product Manager

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie produktem w ujęciu handlowym,
  • wyznaczanie kierunków rozwoju produktu poprzez monitorowanie i analizowanie informacji na temat sprzedaży, rentowności produktów, potrzeb rynku i pozycji konkurencji,
  • negocjowanie warunków zakupu podległych produktów,
  • wprowadzanie nowych produktów na rynek i ich rozwój,
  • raportowanie wyników i podejmowanych działań.
  • odpowiedzialność za politykę cenową (przygotowywanie przecen i promocji),
  • współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych,
  • współpraca z innymi działami działami firmy

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku najlepiej w branży automotive,
  • doświadczenie we wprowadzaniu produktów na rynek,
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji potwierdzone sukcesami,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, asertywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość,
  • biegła znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie będącej liderem branży,
  • zatrudnienie w oparciu o wybraną formę zatrudnienia,
  • kursy i szkolenia stanowiskowe,
  • bardzo dobre wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny, CV wraz ze zdjęciem.

CV proszę wysyłać na email: rekrutacja@master-sport.de

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane aplikacje. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.