Z początkiem lutego rozpoczęła się wielka akcja promocyjna Inter Cars – Express Klub. Inicjatywa, będąca dla jej uczestników przedsionkiem wielkiego przedsięwzięcia Dookoła Świata, potrwa do 30 września, a jej zwycięzcy już na początku grudnia wyjadą wspólnie z Inter Cars na ekscytującą wyprawę do Dubaju.
Jak wziąć udział w akcji?
Express Klub skierowany jest do wyselekcjonowanej grupy klientów. Każdy uczestnik został powiadomiony o udziale w akcji poprzez Katalog Online lub Przedstawiciela Handlowego. W konkursie uwzględnione są produkty oferowane w sieci sprzedaży Inter Cars wchodzące w skład segmentów: osobowego, ciężarowego, blacha, tłumik, oleje oraz akumulator, ale z wyłączeniem urządzeń wyposażenia warsztatowego, towarów zakupionych poprzez „kiosk osobowy” i „kiosk ciężarowy”, programów komputerowych, materiałów reklamowych i usług, motocykli, skuterów, akcesoriów motocyklowych oraz towarów wyprzedażowych i opon.
Asortyment zakupiony przez uczestników akcji jest sumowany, a na jego bazie powstają rankingi prowadzone na podstawie realizacji planu. Najlepsi z poszczególnych klasyfikacji w dniach 3 lub 4 grudnia wspólnie z Inter Cars udadzą się na tygodniową wyprawę do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Nieco niżej sklasyfikowani w poszczególnych zestawieniach otrzymają rabaty na zakup wyposażenia warsztatowego w Inter Cars.
Rankingi – jak je liczymy?
Na potrzeby konkursu obowiązywać będą dwie klasyfikacje uczestników, uwzględniające ranking główny oraz ranking wzrostowy. Klienci przypisani w systemie sprzedażowym do rynku samochodów osobowych walczą w rankingu głównym oraz wzrostowym. Klienci rynku pojazdów ciężarowych rywalizują tylko w ogólnopolskim rankingu wzrostowym.
Uczestnicy promocji współzawodniczą ze sobą w celu osiągnięcia najlepszego rezultatu poprzez zajęcie miejsca premiowanego w rankingu i uprawniającego do zdobycia nagrody.
W rankingu głównym uczestnicy konkursu pozycjonowani są na podstawie wartości zakupów netto obejmujących produkty z asortymentu konkursowego. Z kolei w rankingu wzrostowym klienci klasyfikowani są na podstawie wartości realizacji zakupów powyżej wyznaczonego minimalnego progu zakupowego. Każdy uczestnik konkursu ma możliwość zdobycia nagrody wyłącznie w jednym rankingu – w przypadku zajęcia premiowanego miejsca w rankingu wzrostowym, klient nie jest już brany pod uwagę w rankingu głównym.
Dopuszczalne poziomy zakupów olejów oraz akumulatorów zaliczane do pozycjonowania uczestnika w konkursie w rankingach wynoszą odpowiednio – dla rynku samochodów osobowych: 15% olej i 10% akumulatory oraz dla rynku ciężarowego: 20% oleje i 10% akumulatory.
O co toczy się gra?
Nagrody w konkursie Express Klub są dwustopniowe. Najlepsi w poszczególnych rankingach udadzą się z Inter Cars w tygodniową podróż do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Na miejscu czeka ich wizyta w trzech emiratach, a w każdym z nich pobyty w luksusowych hotelach. W Dubaju uczestnicy wycieczki zwiedzą m.in. najważniejsze atrakcje zarówno starej, jak i nowej części miasta – będą mieli więc niepowtarzalną okazję poczuć przenikający się na każdym kroku powiew historii z niezwykłym rozwojem technologicznym, który w tym zakątku świata widoczny jest niemal wszędzie. Klienci Inter Cars będą mieli okazję doświadczyć spektakularnych widoków z najwyższego budynku świata, Burj Khalifa, a także zakosztować kolacji w berberyjskim stylu z orientalnymi potrawami w rolach głównych, przejechać się na wielbłądach oraz uczestniczyć w off-roadzie po wydmach.
Po szaleństwach w Dubaju uczestników wyjazdu czeka wyprawa do Abu Dhabi, a w nim m.in. zwiedzanie słynnego meczetu Szejka Zayeda i Pałacu Emiratów oraz udział w sportowym turnieju o Puchar Prezesa Inter Cars. Wypoczynek po licznych aktywnościach planowany jest w ekskluzywnym hotelu w emiracie Ras Al Khaimah.
Dla uczestników, którzy w rankingach zajmą kolejne miejsca przewidziane są nagrody finansowe w postaci rabatów na zakup urządzeń wyposażenia warsztatowego dostępnych w ofercie Inter Cars. O wartości rabatu decyduje miejsce w rankingu. Szczegółowe informacje dotyczące całej promocji dostępne są dla każdego klienta w spersonalizowanej zakładce w Katalogu Online.
Komentarze