Dział rozwoju i badań firmy R&D Hyva w ostatnich latach poświęcił się projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu siłowników nowej generacji. Powodem tych działań była chęć podążania za światowym trendem „Mniejsza waga”.
Mniejsza waga w siłownikach oznacza zwiększona ładowność całej zabudowy, a co za tym idzie mniejsze koszty, oraz korzyści płynące dla środowiska naturalnego.
Siłowniki Hyva nowej generacji, wykonane są ze stali wysokogatunkowej gwarantującej najwyższe parametry pracy podczas rozładunku, przy zmniejszonych średnicach stopni siłowników, dzięki czemu uzyskano oszczędności na wadze urządzenia.
Nowe siłowniki Hyva to:
– niska waga kompletnego siłownika wraz z olejem (najlżejsze siłowniki na rynku) – mała pojemność robocza oleju
– optymalny czas podnoszenia i opuszczania
– specjalne prowadzenie stopni siłownika zwiększa odporność na wyboczenie
– zgarniacz brudu pełni funkcję zabezpieczającą i uszczelniającą
– główne uszczelnienia zabezpieczone są przed odkształceniami
– bardzo długa żywotność siłowników bez ingerencji serwisu
– eliminacja koncentracji naprężeń przed odpowiednio zaprojektowaną konstrukcję
– bezobsługowe- siłowniki nie posiadają punktów smarnych
– specjalny port umożliwia montaż zamka siłownika
– chromowane tłoczyska
– specjalny otwór technologiczny do montażu siłownika.
Siłowniki dostępne są w dwóch wersjach: FE i FC
Kontakt:
http://www.hyva.com.pl/kontakt.htm
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
82.177.44.*, 9 września 2009, 0:00 0 0
Witam
Pracowałem w servisie hyvy i z doswiadczenia wiem ze , złej jakosci olej znacznie skraca bezawaryjną prace siłownika (mam na mysli wycieki)!!!
Odpowiedz
Serwis hydaruliki, 12 lutego 2020, 16:24 3 0
Niestety wraz z wejściem model Alpha i przejściem fabryki z produkcją do Chin jakość siłowników Hyva jest naprawdę słaba.
Odpowiedz