Decyzją Kapituły Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej spółka VFS Usługi Finansowe Polska Sp. z o.o. została Laureatem Godła Produkt Finansowy Roku 2015 za Leasing „TRY & BUY” z „TRY & GO” i tym samym znalazła się w gronie najlepszych instytucji finansowych w Polsce.
Jak podkreśla Ewa Jezierska, Dyrektor Sprzedaży Volvo Financial Services Poland „Tytuł ten jest potwierdzeniem spełnienia wysokich standardów oraz gwarancją oferowania bezpiecznych, godnych zaufania i polecenia, produktów i usług finansowych z Grupy Volvo. W zależności od potrzeb nasi klienci mogą wybrać różne formy finansowania zakupu pojazdów, gdyż nasza paleta produktów zarówno finansowych jak i ubezpieczeniowych jest najpełniejsza na rynku. Grupa Volvo, do której należy również VFS zawsze była i jest prekursorem nowych rozwiązań nie tylko w zakresie nowych technologii, ale również ekologii i bezpieczeństwa. To oraz zawsze wysoka jakość i długofalowość naszej współpracy, które sobie stawiamy na pierwszy miejscu spowodowało, że co drugi pojazd sprzedany w naszej Grupie jest sfinansowany przez naszą spółkę. Wierzymy, że na przestrzeni lat nadal będziemy wyróżnikiem, jakości wśród instytucji finansowych w Polsce”.
Historia VFS I RTFS w Polsce
W 1994 roku Volvo Trucks jako pierwsza firma w naszym kraju, zdecydowało się na utworzenie spółki świadczącej swoim klientom usługi finansowe: Volvo Truck Finance Poland Company (VTF). 2 sierpnia 1994 VTF zawarło pierwszą umowę z klientem. W 1998 roku nazwę firmy zmieniono na Volvo Finance Poland Sp. z o.o. a 11 grudnia 2001 roku na obecną nazwę VFS Usługi Finansowe Polska Sp. z o.o., w ramach której działa rozwiązanie Renault Trucks Financial Services.
VFS I RTFS wspiera sprzedaż produktów całego koncernu Volvo Group na polskim rynku, finansując wszystkie ośrodki transportu, w tym samochody ciężarowe Volvo Trucks i Renault Trucks, autobusy i maszyny budowlane. Wąska specjalizacja, polegająca na finansowaniu jedynie środków transportu, umożliwia pełne spełnienie oczekiwań klientów w proponowanej ofercie, dzięki czemu można przygotować umowę optymalnie zaspokajającą nawet najbardziej specyficzne potrzeby każdego przewoźnika.
Komentarze