Sieradzka fabryka pojazdów wprowadza szereg nowych rozwiązań technicznych i nowych, lepszych podzespołów oraz komponentów. Poniżej szczegóły nowości w ofercie Feber sp. z o.o. (Grupa Inter Cars) .
Aluminiowy tylny zderzak
Jedną z najbardziej rzucających się w oczy zmian jest wprowadzenie aluminiowego zderzaka tylnego. Jest on montowany jako element wyposażenia standardowego w naczepach wywrotkach z tylnym zamknięciem klapo-drzwi, drzwi, klapa pionowa oraz w części naczep z klapą zewnętrzną. Aluminiowy zderzak jest o ok. 20 kg lżejszy od stalowego, co w znacznym stopniu ułatwia kierowcy jego składanie przed kiprowaniem.
Nowy podest techniczny
Kolejną nowością w naczepach wywrotkach opuszczających sieradzką fabrykę jest nowy lżejszy podest roboczy oraz nowa konstrukcja drabinki ułatwiającej wejście z podestu do wnętrza naczepy.
Siłownik Hyva Alpha
Wraz ze zmianami konstrukcyjnymi Feber wprowadził też nowe podzespoły, m.in. nową, lżejszą gamę siłowników marki Hyva Alpha (FEA6180, FEA7030).
Kolorowy tekelan
Chcąc ułatwić prace serwisowe i konserwacyjne Feber wprowadził w modelu 2016 kolorowy tekelan. Dzięki temu rozwiązaniu każdy element układu pneumatycznego jest oznaczony innym kolorem tekelanu co znacznie upraszcza i przyśpiesza diagnostykę i konserwację układu.
Wyposażenie opcjonalne
Od tego roku wprowadzone są również nowe elementy wyposażenia opcjonalnego. Naczepy wywrotki z systemem wydmuchu Heitling mogą mieć tylne zamknięcie typu klapo-drzwi z hydraulicznie otwieranymi hakami zabezpieczającymi. System Heitling może dodatkowo być wyposażony w 2-stronny wydmuch oraz regulację obrotów lewo/prawo.
Feber wprowadził opcjonalnie system kontroli ciśnienia i temperatury powietrza opon. Układ wyposażony jest w 6 czujników, sygnalizator świetlny informujący o usterce oraz wyświetlacz, na którym kierowca może sprawdzić rodzaj usterki i jej miejsce.
Dział konstrukcyjny firmy Feber prowadzi bardzo zaawansowane prace nad wprowadzeniem kolejnych nowości, które szykowane są na 2-3 kwartał tego roku.
Komentarze