WebEye: coraz więcej rozwiązań telematycznych w polskich firmach

, 20 października 2016, 13:34

Firma WebEye Polska, dostarczająca przedsiębiorstwom logistycznym i transportowym rozwiązania telematyczne do monitorowania pojazdów floty, przekroczyła w tym roku liczbę 3000 aktywnych jednostek zainstalowanych w pojazdach polskich przedsiębiorstw.

„Obecnie trudno wyobrazić sobie działanie przedsiębiorstwa transportowego, które nie wykorzystuje rozwiązań monitorujących pozycję pojazdu oraz poziom zużycia paliwa. W polskich firmach są one już standardem. Jednocześnie na przestrzeni ostatnich lat zauważamy duży wzrost świadomości wśród polskich przedsiębiorców w zakresie zasadności inwestycji nie tylko w podstawowe, ale również bardziej zaawansowane rozwiązania telematyczne, które pozwalają im na kontrolę i rozliczanie czasu pracy kierowców, niezakłóconą komunikację z kierowcą oraz eco-driving” – mówi Paweł Wloczek, Country Manager, WebEye Polska.
webeye_photo1
Eksperci firmy WebEye Polska spodziewają się rosnącego zainteresowania polskiego rynku specjalistycznymi rozwiązaniami telematycznymi, które mają w maksymalny sposób zoptymalizować procesy zachodzące w firmach transportowych oraz odciążyć kierowców. Szczególnym zainteresowaniem, widocznym już od ostatnich 2-3 lat, cieszą się rozwiązania umożliwiające analizę stylu jazdy. Zaawansowane technologie, takie jaki usługa WebEye Driving Style, pozwalają na ocenę stylu jazdy kierowcy, poprzez wychwycenie błędów w sposobie prowadzenia samochodu oraz utrwalanie dobrych zachowań za kierownicą. Poprawny styl jazdy przyczynia się do uzyskania oszczędności wynikających m.in. z mniejszego spalania paliwa oraz lepszej eksploatacji pojazdów.

Firma WebEye jest obecna na polskim rynku od 8 lat – w 2008 roku otwarta została jej siedziba w Krakowie. Ciągły rozwój WebEye w Polsce doprowadził do utworzenia w lutym bieżącego roku drugiego polskiego oddziału firmy, tym razem w Poznaniu. Firma osiągnęła w 2015 roku przychody netto na poziomie 914 000 EUR, co stanowi wzrost o 36,4 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, kiedy odnotowała przychód wielkości 670 000 EUR. W 2017 roku WebEye planuje otwarcie kolejnego oddziału w Polsce oraz dalszą rozbudową poznańskiego biura. Rozwój nowych placówek oznacza również powiększenie zespołu – nowi przedstawiciele zajmą się zarówno obsługą obecnych, jak i potencjalnych klientów.

„Naszym celem jest być jeszcze bliżej klientów. Każda z firm, która posiada nasze rozwiązania, objęta jest pełną opieką: wyznaczamy dla niej dedykowanego przedstawiciela, który jest odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z przedstawicielami firmy oraz jej kompleksową obsługę. Przeprowadzone przez nas wdrożenia pokazują, że profesjonalne rozwiązania telematyczne sprawdzają się w każdym przedsiębiorstwie posiadającym flotę samochodową. Odnotowujemy sukcesy zarówno we współpracy z przedsiębiorstwami, które zajmują się transportem ciężkim, jak również posiadającymi samochody do 3,5 ton. Nasze rozwiązania przekładają się na wymierne korzyści w firmach z flotą składającą się z kilku pojazdów, jak i tych, mających ich kilkadziesiąt. Jesteśmy w stanie dostarczyć zintegrowane rozwiązania – odpowiadające na różne potrzeby klienta w zakresie funkcjonalności systemu. To sprawia, że możemy pochwalić się wieloletnią, stale odnawianą i poszerzaną współpracą z liczną grupą klientów. Firmy, które wykorzystują nasze rozwiązania, prowadzą działalność operacyjną w całej Europie. Z tego punktu widzenia szczególnego znaczenia nabiera fakt, że działamy w ramach struktur międzynarodowych i jesteśmy w stanie zapewnić wsparcie naszym klientom nie tylko w Polsce, ale również w 30 punktach serwisowych rozlokowanych w różnych krajach. Nasza sieć firmowa obejmuje 14 krajów europejskich oraz ponad 50 000 aktywnych jednostek w skali kontynentu” – mówi Paweł Wloczek, Country Manager, WebEye Polska.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Karolexsp, 1 października 2017, 22:18 0 0

Mi wiele korzyści przyniosła aplikacja WebEye dzięki ewidencji dokumentów pojazdu. Niby prosta sprawa i można się zastanawiać jak to możliwe, że ktoś tego nie dopilnował, ale jak ma się dużo samochodów, a biuro jest obłożone pracą po uszy to czasem zdarzały nam się takie wpadki. Zainwestowałem w tą aplikację i problem jak ręką odjął, a do tego zyskaliśmy kilka innych opcji, na które nigdy bym się nie zdecydował, bo wydawało mi się, że radzimy sobie dobrze, a sprawdzają się u nas świetnie, np. dane trasy albo zarządzanie własnymi punktami. Praca idzie sprawniej i jest większy porządek w tym wszystkim.

Odpowiedz