Goodyear EfficientGrip Cargo: nowe rozwiązanie dla flot

, 25 października 2016, 11:52

W odpowiedzi na wzrost znaczenia efektywności paliwowej i długości przebiegów dla kierowców indywidualnych i flotowych Goodyear, wprowadza na rynek opony EfficientGrip Cargo przeznaczone dla lekkich ciężarówek.

Uzyskanie lepszych parametrów jest możliwe dzięki zastosowaniu nowej mieszanki krzemionkowej i poprawionej charakterystyki zużycia bieżnika. Nowy produkt jest już dostępny na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

EfficientGrip Cargo - tire shots
                                                    EfficientGrip Cargo – tire shots

Dłuższa jazda na jednym komplecie opon
Aby zaoferować dłuższe przebiegi, w oponie EfficientGrip Cargo wprowadzono dwie innowacje. Nowa mieszanka krzemionki w bieżniku zwiększa odporność opony na zużycie i poprawia trakcję na mokrych nawierzchniach. Zaprojektowany od nowa wzór bieżnika optymalizuje sztywność opony i sprawia, że ciśnienie w niej rozkłada się bardziej równomiernie, zapewniając tym samym lepszą styczność gumy z drogą. Dzięki tym zmianom floty mogą przejechać nawet 10 tys. kilometrów więcej.

Większa oszczędność paliwa
Dzięki zastosowaniu sztywniejszej mieszanki bazowej i dodaniu specjalnej warstwy chłodzącej, opona wytwarza mniej ciepła niż poprzedni model, co przekłada się na zmniejszenie oporów toczenia o 18%2.

EfficientGrip Cargo - beauty shots
EfficientGrip Cargo – beauty shots

Wyprzedza potrzeby
Martijn de Jonge, dyrektor marek opon użytkowych Grupy Goodyear w regionie EMEA: „EfficientGrip Cargo daje flotom lekkich ciężarówek to, czego potrzebują najbardziej: efektywnej kosztowo opony, która wystarcza na dłużej. Spędzając większość czasu w trasie, kierowcy tego rodzaju pojazdów cenią długie przebiegi. Ponadto biorąc pod uwagę długość kursów, bardzo ważna jest również efektywność paliwowa, która pozwala spełniać wymogi zarówno ekonomiczne, jak i ekologiczne.”

Opona EfficientGrip Cargo już teraz spełnia wytyczne unijnych przepisów, które wejdą w życie w listopadzie 2018 roku w zakresie europejskiej etykiety, szczególnie jeśli chodzi o poziom hałasu zewnętrznego, oporów toczenia i trakcji na mokrej nawierzchni.

Do maja 2017 roku dostępnych będzie 28 rozmiarów, które pokryją 82% rynku opon.

Dostępne od

Rozmiar

Dostępne od

Rozmiar

wrzesień 2016

225/75R16C – 118/116R

styczeń 2017

185/75R16C – 104/102R

225/75R16C – 121/120R

195R14C – 106/104S

październik 2016

175/75R16C – 101/99R

205/70R15C – 106/104S

185R14C – 102/100R

205/75R16C – 110/108R

195/60R16C – 99/97H

215/60R16C – 103/101T

195/65R16C – 104/102T

215/65R16C – 106/104T

195/70R15C – 104/102S

215/65R16C – 109/107T

195/75R16C – 107/105T

225/65R16C – 112/110T

205/65R15C – 102/100T

luty 2017

185/75R14C – 102/100R1

205/65R16C – 103/101T

205/75R16C – 113/111R

205/65R16C – 107/105T

marzec 2017

225/70R15C – 112/110S

215/70R15C – 109/107S

kwiecień 2017

215/60R17C – 109/107T

215/75R16C – 113/111R

maj 2017

225/55R17C – 104/102H

215/75R16C – 116/114R

235/65R16C – 115/113S

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!