Nowe naczepy w Opoltrans

18 grudnia 2008, 0:00

Producent naczep Mega wprowadził do sprzedaży nowy produkt – naczepę samowyładowczą ze skrzynia ładunkową typu rynna wykonaną ze stali Domex.

Sprawdzona konstrukcja
Skrzynia ładunkowa typu rynna i rama wykonane ze stali Domex oraz niezawodne osie Mega w wersji tarczowej lub bębnowej tworzą niezawodną konstrukcję naczepy Mega. Zamknięcie tylne – klapa ze zsypem. Pojemność 22 m3. Więcej szczegółów:

Rama
1. wykonana ze szwedzkiej stali Domex o wysokiej wytrzymałości konstrukcyjnej,
2. dwukrotnie śrutowana i odtłuszczana, pokryta antykorozyjnjną epoksydową farbą podkładową i wysokiej klasy lakierem poliuretanowym odpornym na ścieranie
3. kolor standardowy grafit lub dowolny wg palety RAL

Podwozie
1. 3 osie bębnowe lub tarczowe MEGA – wykonane z typowych części dostępnych w Europie

2. dwuzakresowe nogi podporowe JOST
3. płyta sprzęgu z 2” sworzniem królewskim HOLLAND
4. 6 pełnych błotników, tylne błotniki z fartuchami przeciwbłotnymi
5. zderzak tylny – zgodny z ECE (Regulaminy EKG 42 i 58)
6. koła – felgi stalowe – opony 385/65R22,5
7. winda na 1 koło zapasowe

8. zawieszenie pneumatyczne
9. pierwsza oś podnoszona ILAS – ręcznie lub automatycznie
10. zawór poziomowania do rampy COLAS

Układ hamulcowy

1. układ zgodny z ECE (Regulamin EKG 13)
2. układ EBS zgodny z ADR
3. bębnowy lub tarczowy z systemem antyblokującym EBS HALDEX lub KNORR

4. automatyczna regulacja hamulców

Skrzynia ładunkowa
1. typu rynna – wykonana ze szwedzkiej stali DOMEX
2. dwukrotnie śrutowana, odtłuszczona, pokryta antykorozyjną epoksydową farbą podkładową oraz lakierem poliuretanowym o wysokiej odporności na ścieranie w dowolnym kolorze wg palety RAL
3. tylne zamknięcie klapa ze zsypem
4. podest na ścianie przedniej
5. plandeka zwijana – w dowolnym kolorze wg wzornika

6. logo MEGA
7. podgrzewana podłoga
8. blokada skrzyni ładunkowej HYFIX
9. konturowa taśma odblaskowa na burtach i tylnej klapie – 3M – zgodnie z ECE (Regulamin EKG 104)

Instalacja elektryczna – zgodna z ECE (Regulamin EKG 48)
1. 24V
2. oświetlenie kompletne ASPOCK – VIGINAL – RUBBOLITE – HELLA

3. 2 gniazda przyłączeniowe oraz gniazda ABS/EBS
4. sygnał ostrzegawczy cofania

Pozostałe wyposażenie standardowe
1. siłownik hydrauliczny PENTA, HYWA lub z odbojnikiem
2. 2 kliny z mocowaniem

Więcej informacji na temat naczep Mega u przedstawicieli firmy Opoltrans, a także na stronie internetowej www.opoltrans.com.pl.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.24.239.*, 19 grudnia 2008, 0:00 0 0

Pierwszy raz słyszałem o tej firmie. czy ktoś wie jak kształtują się ceny?

Odpowiedz

83.6.128.*, 23 grudnia 2008, 0:00 0 0

na stronie opoltransu są ceny. wg. danych ze strony opisana powyżej naczepa kosztuje 72 000 zł netto.

Odpowiedz