Zajmująca się badaniami, rozwojem i produkcją bieżnikowanych opon klasy premium firma Bandag® świętuje swoje 60. urodziny i 10. rocznicę dołączenia do Bridgestone Group. To doskonała okazja do ogłoszenia nowych planów, które obejmą rewitalizację marki na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Jak mówi – Riccardo Cichi, Chief Sales Officer w Bridgestone EMEA:
– Inwestując w markę Bandag, chcemy dalej wzmacniać nasze działania, wykorzystując najnowszą technologię Bridgestone. Począwszy od nowej generacji mieszanek i nowoczesnego wyglądu, a skończywszy na wszechstronnych i dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwiązaniach flotowych. To kwestia jakości, osiągów i gwarancji, które oferujemy naszym klientom. Profesjonalne bieżnikowanie daje flotom możliwość maksymalizacji wydajności opon przy jednoczesnej redukcji kosztów. To mocny argument i właściwy wybór.
Założona w 1957 roku, firma była pionierem komercyjnego procesu bieżnikowania opon do samochodów ciężarowych. Dziś jest firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, której zamierza bronić oferując produkty klasy premium, zapewniające odbiorcom bezpieczeństwo i wydajność na drodze. Jak utrzymuje firma – bieżnikowanie Bandag pomaga operatorom flot samochodów ciężarowych maksymalizować czas użytkowania opon i jednocześnie zwiększać efektywność kosztów na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – przy zachowaniu odpowiednich parametrów technicznych i jakości usługi.
– Każda marka to obietnica, a obietnicą Bandag jest Built for Better™. Nie odnosi się to jednak tylko do bieżnikowania, ale rozciąga na całą ofertę rozwiązań i usług dostarczanych w ramach programu Bridgestone Partner Network – kontynuuje Cichi.
Oprócz oszczędności kosztów i zadowalających parametrów opony, bieżnikowanie pozwala także chronić środowisko. Przy zastosowaniu metody Bandag, zużywa się tylko 26 litrów ropy naftowej, podczas gdy produkcja nowej opony wymaga aż 83. W ciągu ostatnich 60 lat technologia Bandag przywróciła do użytkowania 300 milionów opon, oszczędzając tym samym aż 15 miliardów litrów ropy.
– W całej Europie Bandag może liczyć na sieć ponad 100 niezależnych dealerów franczyzowych, co oznacza, że obsługa Bandag jest w zasięgu każdego klienta flotowego. Dużo zainwestowaliśmy zarówno w technologie produkcji i wytwarzania, jak również w nasze osłony i system zarządzania produkcją (BASys). To wszystko pozwoliło nam osiągnąć pełną transparentność i gwarantowaną redukcję kosztów całkowitych – podsumował Cichi.
Więcej o rozwiązaniach biznesowych Bandag i programie Built for Better™ można znaleźć na stronie: www.bandag.eu
Komentarze