Lannutti zamawia 200 naczep Kögel Lightplus

30 sierpnia 2017, 17:31

Lannutti, włoski dostawca usług logistycznych z siedzibą w Cuneo, rozszerza swój park maszynowy, składający się obecnie z ponad 1250 ciągników oraz ponad 2500 naczep, o 200 nowych naczep Kögel Lightplus.

Firma Lannutti dysponująca 50-letnim doświadczeniem, magazynami o łącznej powierzchni 300 000 m² i 1650 pracownikami jest jednym z największych i usługodawców logistycznych we Włoszech. Decydując się na nowe naczepy Kögel Lightplus, firma Lannutti postawiła na pojazdy o korzystnych parametrach ładowności i masy, które nie tylko umożliwiają zmniejszenie liczby przejazdów przy zadanym tonażu rocznym, ale także w większym stopniu przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.

Dostawcę usług logistycznych przekonała stabilność Kögel Lightplus oraz możliwość zamówienia wyposażenia indywidualnego, które pozwala dodatkowo skorygować masę własną naczepy do poziomu poniżej 5145 kilogramów przy wyposażeniu podstawowym.

Zamówione naczepy Lightplus są seryjnie wyposażone w nowy profil ramy zewnętrznej Kögel. Dzięki niemu zamocowanie ładunku w ramie zewnętrznej ze stali Vario-Fix jest możliwe również w przypadku dostępnych opcjonalnie burt. 13 par dołączanych seryjnie pierścieni mocujących jest teraz dostępnych z bocznymi hakami mocującymi, które ułatwiają obsługę. Pierścienie są przystosowane do działania siły rozciągającej o wartości 2500 kilogramów.

Ściana przednia z kłonicami narożnymi i tylnymi kłonicami narożnymi oraz drzwi portalowe w ścianie tylnej są wykonane z aluminium. Naczepy Kögel Lightplus posiadają oczywiście certyfikat zabezpieczenia ładunków wg normy DIN EN 12642 Code XL.

Różnorodne wyposażenie indywidualne Lannutti

W celu dalszego zmniejszenia masy pojazdów firma Lannutti zdecydowała się na lekkie wyposażenie indywidualne. W jego skład wchodzą wykonane z aluminium obręcze kół, aluminiowe podpory naczepy, zbiorniki powietrza i poprzeczki dachu, jak również drzwi portalowe z lekkich, bardzo stabilnych, duroplastycznych paneli wielowarstwowych ze stosowanym w branży lotniczej wypełnieniem w postaci rdzenia o kształcie plastra miodu.

Na żądanie nośność podłogi w postaci przykręcanych płyt o grubości 30 milimetrów umożliwia obciążenie osi wózka widłowego ładunkiem o ciężarze 7200 kilogramów. W celu zabezpieczenia wewnętrznej strony ściany przedniej przed uszkodzeniami podczas załadunku i rozładunku zamontowano powlekaną płytę stalową o grubości 5 milimetrów i wysokości 200 milimetrów, która jest przykręcana do podłogi.

Tylna część pojazdów jest dodatkowo wyposażona w gumowe odbojniki gwarantujące zwiększoną ochronę przed uderzeniami. Dodatkową ochronę zapewnia przebiegający poprzecznie trójkątny profil gumowy na blaszanym zakończeniu ramy. Wyeliminowanie typowych desek aluminiowych lub drewnianych jest możliwe dzięki wyposażeniu naczepy siodłowej w plandekę z 24 pionowymi profilami aluminiowymi po każdej stronie naczepy.

Kolejnymi elementami wyposażenia indywidualnego jest linka „celna” z dwoma uchwytami, licznik kilometrów, skrzynka narzędziowa i wiele innych.

Powłoka KTL: trwała ochrona przed korozją

Tak jak w przypadku wszystkich pojazdów Kögel dla branży spedycyjnej, również cała rama pojazdu w przyczepie Kögel Lightplus jest trwale zabezpieczona przed korozją powłoką z zastosowaniem technologii nanoceramicznej KTL, a następnie lakierowana.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!