Zabudowa izotermiczna przeznaczona jest najczęściej do transportu na krótkich i średnich dystansach towarów wymagających odpowiednich warunków temperaturowych. Odpowiednia konstrukcja zabezpiecza również przed kurzem i wilgocią. Webasto przygotowało demo car prezentujący możliwości systemów Frigo Top.
Przygotowany przez Webasto system Frigo Top 35 MT dla komór ładunkowych podzielonych na przedziały o różnych temperaturach – który znajduje się w opisywanym samochodzie – umożliwia obniżenie temperatury obu komór zabudowy do nawet minus 20 st. Celsjusza. Dzięki temu istnieje możliwość jednoczesnego przewożenia towarów, które wymagają różnych temperatur bez ryzyka niekorzystnego odziaływania ich na siebie. Całość została wyposażona w sterownik, który monitoruje pracę wentylatorów i sprężarki. Układ posiada automatyczną regulację temperatury w każdym przedziale – sterowanie manualne znajduje się w kabinie samochodu.
W tym przypadku czynnikiem chłodniczym jest R404A. W zależności od ilości parowników (jeden lub dwa) system Webasto Frigo Top 35 oferuje przypływ powietrza na poziomie 730 lub 1560 m3. Masa modułu skraplacza to 65 kg przy wymiarach 1096 x 655 x 278 mm. Masa modułu parownika to 11,5 lub 18,5 kg. Agregat ma też zasilanie postojowe z sieci 230 V.
Dwukomorowa zabudowa Igloocar jest konstrukcją samonośną, klejoną z płyt warstwowych typu „sandwich” izolowanych bezfreonową pianką poliuretanową. Całość ma wymiary 3,80 m długości, 2,11 m szerokości i 2,23 m wysokości. Dostęp tylnej komory umożliwiają dwuskrzydłowe drzwi, które mogą być blokowane w pozycji otwartej, przednia komora jest natomiast wyposażona w jednoskrzydłowe drzwi boczne. We wnętrzu znalazło się oświetlenie typu LED.
Całość została osadzona na Oplu Movano. Samochód napędzany jest wysokoprężnym silnikiem common rail o pojemności 2,3 litra i mocy na poziomie 163 KM. Napęd przekazywany jest za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Na liście wyposażenia znalazły się między innymi elektrycznie sterowane szyby, radio z USB i Bluetooth oraz centralny zamek, a także elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Samochód posiada ponadto zawieszenie, które redukuje przechyły nadwozia spowodowane obciążeniem przez ładunek.
Komentarze