Firma logistik in XXL GmbH z siedzibą w Braunschweigu z regionu Dolnej Saksoni nabyła do swojej floty przedłużone, o 1,3 metra, naczepy siodłowe, w sumie 10 nowych pojazdów Euro Trailer. Pięć w wersji Euro Trailer Mega Rail i kolejne pięć modeli Euro Trailer Cargo Rail.
Nowe naczepy stanowią przygotowanie firmy do przyszłej współpracy z klientami z najróżniejszych branż, takich jak usługi just-in-time w przemyśle motoryzacyjnym czy przemysł napojów. Większa o 4 miejsca paletowe przestrzeń, którą zapewnia przedłużona naczepa, w porównaniu z naczepą standardową, pozwoli zaoszczędzić logistik in XXL, 3 przejazdy na 1000 transportowanych palet. Wysokość pod dachem wynosząca w Euro Trailer Mega Rail trzy metry umożliwia transport nawet do sześciu skrzyń kratowopaletowych więcej. Wynikają z tego dalsze korzyści ekologiczne i ekonomiczne: oszczędność paliwa do dziesięciu procent oraz nawet do dziesięciu procent mniejsza emisja CO2.
Naczepy Kögel Euro Trailer Mega Rail i Kögel Euro Trailer Cargo Rail
Zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Niemczech, te przedłużone naczepy mogą być stosowane również w transporcie intermodalnym. W tym celu naczepy są wyposażone we wzmocnione ramy. Wykonane w ramie krawędzie przygotowane dla chwytaków z zabezpieczeniem plandeki przed uszkodzeniem oraz specjalne osie w wersji Rail sprawiają, że przedłużone naczepy sprawdzają się przy przeładunku kolejowym. Pięć naczep Euro Trailer Mega Rail dodatkowo przystosowanych jest do transportu morskiego i wodnego poprzez zastosowanie wyposażenia RoRo z zamkniętą płytą ślizgową o grubości ośmiu milimetrów, cztery pary wysokiej wytrzymałości pierścieni mocujących o nośności 12000 kg oraz oznakowanie zgodne z normą DIN EN 29367-2. Wszystkie Kögel Euro Trailer posiadają także certyfikat zgodności z DIN EN 12642 kod XL. Wyeliminowanie typowych desek aluminiowych lub drewnianych jest możliwe dzięki wyposażeniu naczepy w opcjonalną plandekę z 26 pionowymi profilami aluminiowymi po każdej stronie naczepy. Dalszym wyposażeniem indywidualnym są stalowe ograniczniki palet, układ monitorujący ciśnienie powietrza w oponach, skrzynki narzędziowe i wiele innych.
Powłoka KTL: trwała ochrona przed korozją
We wszystkich wariantach naczep Kögel Euro Trailer cała rama pojazdu jest trwale zabezpieczona przed korozją przy użyciu technologii nanoceramicznej oraz powłoki KTL, a następnie pokrywana jest warstwą lakieru UV.
Komentarze