Projekt Komisji Europejskiej w sprawie nowych celów redukcji emisji CO2 dla samochodów osobowych i dostawczych jest niezwykle rygorystyczny. SDCM zwraca uwagę na to, że osiągnięcie proponowanych celów ograniczenia emisji o 30% do 2020 roku będzie niezwykle trudne.
Tymczasem mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że przemysł, produkcja energii, a nawet rolnictwo emitują znacznie więcej CO2 niż transport.
Więcej na ten temat Prezes Franke powiedział w wywiadzie dla Rzeczpospolitej podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Wywiad można obejrzeć na stronie Rzeczpospolita.tv –> Kliknij tutaj
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
NickNick, 7 września 2018, 11:30 0 0
Czytałem o tych normach i wydają się nie do spełnienia. Wygląda mi to na próby wprowadzenia na siłę samochodów elektrycznych
Odpowiedz