Coraz częściej słyszymy o zaostrzaniu kontroli wypoczynku kierowców w kolejnych krajach unijnych. Czy Waszym zdaniem obostrzenia dotyczące noclegów w kabinie pojazdu są dobrym rozwiązaniem czy może zbędnym utrudnieniem? Wyraźcie swoją opinię w naszej ankiecie.
Noclegi w kabinie
Zachęcamy także do dzielenia się swoimi przemyśleniami dotyczącymi noclegów w kabinie w komentarzach. Jeżeli Wasza firma przygotowuje się do tego, by spełnić nowe wymagania i uniknąć wysokich kar, napiszcie w jaki sposób to robi.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
kom_Unia, 14 maja 2019, 12:28 1 0
Natychmiast zabronić produkcji ciężarówek z miejscami sypialnymi. A istniejące - obciąć!!!
Odpowiedz
Bogusław, 17 maja 2019, 9:43 0 0
Nie jestem za tym aby karać firmy transportowe za odpoczynek 45 godzin ponieważ po co samochody mają kabiny sypialne kto będzie pilnował towaru pod nieobecność kierowcy problem z dostaniem się do hotelu w godzinach nocnych brak miejsc do parkowania na parkingach pod hotelami. Należało by poprawić strukturę parkingów i pobudować hotele oraz ochrona do pilnowania ciężarówek pod nieobecność kierowcy bo żadna z ubezpieczalni nie chce odpowiadać za kradzież towaru podczas nieobecności kierowcy dłużej niż 30 minut. Ten przepis wprowadzono po to aby zniszczyć polski transport a nigdzie nie jest napisane że kierowca musi być w hotelu a po drugie jest to czas wolny kierowcy i nie widzę potrzeby aby się tłumaczyć jak dziecko co robiłem w czasie odpoczynku 45 godzinnego.
Odpowiedz