Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium

, 1 czerwca 2011, 10:02

Firma Truck Centrum odebrała aluminiową wywrotkę tylnozsypową KH-Kipper typu W1U o półokrągłej konstrukcji, zamontowaną na podwoziu RENAULT 8×4. Dzięki zabudowie aluminiowej uzyskano większą ładowność wynikającą z mniejszej wagi w stosunku do stalowych.

Zastosowanie aluminium obniżyło wagę skrzyni o prawie 2 tony w porównaniu z podobnymi zabudowami stalowymi. Wywrotka wykonana jest z trudnościeralnego wysokogatunkowego aluminium o grubości: 8 mm (podłoga), 6 mm (burty). Możliwe jest wykonanie zabudowy z innych grubości oraz dodatkowe wzmocnienie miejsc najbardziej narażonych na uderzenia i ścieranie poprzez wyłożenie dodatkowej wkładki aluminiowej, stalowej lub wkładki ze specjalnego tworzywa.

Konstrukcja zabudowy charakteryzuje się kształtem zapobiegającym pozostawianiu materiału wewnątrz przestrzeni ładunkowej. Zabudowa jest przeznaczona głównie do transportu materiałów sypkich. Skrzynia przystosowana jest do montażu systemu plandekowego Cramaro, który chroni przewożony ładunek przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!