Celem inicjatywy jest aktywizacja szerszej społeczności IVECO oraz przybliżenie sylwetek kierowców i ich życia w drodze, poprzez udostępnianie kreatywnych prezentacji samochodów IVECO S‑Way.
W ramach akcji entuzjaści samochodów IVECO S‑WAY mogą udostępniać zdjęcia swoich spersonalizowanych pojazdów na stronach marki na Facebooku i Instagramie. Na zakończenie inicjatywy członkowie społeczności będą mogli głosować na najlepsze projekty. Uruchamiając tę akcję, IVECO pragnie umieścić kierowców w centrum zainteresowania — zgodnie z założeniami zrealizowanymi już w kampanii towarzyszącej premierze modelu. Tym razem firma chciałaby przybliżyć życie kierowców w drodze oraz zaoferować im możliwość zaprezentowania kreatywności w wyróżnianiu się z tłumu poprzez personalizację pojazdu.
– Inicjując tę akcję, dajemy dojść do głosu pasji kierowców, którzy wyrażają ją poprzez niezwykłe pomysły na personalizację swoich towarzyszy podróży. Chcemy umożliwić im podzielenie się kreatywnymi projektami z całą społecznością kierowców ciężarówek, a także zobaczyć jak samochody IVECO S‑WAY wyróżniają się na drodze, dzięki stworzonym przez nich wersjom specjalnym – powiedział Thomas Hilse, prezes marki IVECO.
Inicjatywa będzie promowana za pomocą publikowanych na kanałach marki w mediach społecznościowych materiałów wideo z udziałem ambasadorów IVECO z całej Europy. Pierwszym ambasadorem inicjatywy „Your Truck Your Way” będzie Michele Perrotti, włoski klient znany ze swojej kreatywności w personalizacji samochodów ciężarowych IVECO. Ostatnio zaprezentował on samochód IVECO S‑Way „Gladiator”, ozdobiony grafiką nawiązującą do słynnego kinowego przeboju.
Komentarze