Nowe opony ciężarowe Sava

, 1 lipca 2011, 16:12

Sava Tires poszerza ofertę opon w rozmiarze 22,5”. Nowe opony, Avant 4 na oś sterującą oraz Orjak 4 na oś napędową, zaprojektowano tak, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.

Avant 4

Konstrukcja opony Avant 4 została zoptymalizowana metodą FEA, co zapewnia to równomierne, mniejsze zużycie bieżnika. Szerokie żebra z płytkimi rowkami gwarantują większą odporność na zużycie barków opony oraz lepszą sterowność. Zoptymalizowana geometria klocków bieżnika zmniejsza poślizg na mokrych nawierzchniach. Technologię mieszanki bieżnika zaprojektowano z myślą o zwiększeniu przebiegów opony. Avant 4 wykazuje lepsze wyniki w kluczowych aspektach w stosunku do swojej poprzedniczki, Avant A3.

Orjak 4

Konstrukcję i kształt bieżnika opony Orjak 4 także zoptymalizowano za sprawą technologii FEA. Orjak 4 charakteryzują się budową wieloklockową, poprawiającą równomierność zużycia bieżnika oraz zapewniającą dobrą trakcję na mokrych nawierzchniach i w warunkach zimowych. Półotwarta konstrukcja barku opony zapewnia dodatkowe korzyści jeżeli chodzi o trakcję na śniegu i błocie pośniegowym, a także odporność na poślizg na mokrych nawierzchniach. Ponadto bieżnik ma właściwości samoczyszczące. Technologia mieszanki bieżnika zwiększa przebiegi i odporność na uszkodzenia. Orjak 4 charakteryzuje się o 6 proc. mniejszymi oporami toczenia, niż jej poprzedniczka. Jest ona także cichsza i lżejsza.

Nowe opony na oś sterującą i napędową są dostępne w następujących rozmiarach:

– 295/80 R22.5 152/148 M
– 315/70 R22.5 154/150 L (152/148 M)
– 315/80 R22.5 156/150 L (154/150 M)
W tych rozmiarach opony Avant 4 zastępują Avant A3 Plus, a opony Orjak 4 – Orjak O3 Plus.

Nowe opony są przystosowane do współpracy z oponami do przyczep i naczep Sava Cargo C3 Plus 385/65 R22.5. W przypadku wszystkich powyżej wymienionych opon możliwe jest ponowne pogłębianie i bieżnikowanie.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!