Wydłużone do 40 000 km okresy międzyprzeglądowe, zwiększona ładowność, przeprojektowane, łatwiejsze w zabudowie podwozie i zmodernizowana kabina – te zalety mają zachęcić klientów do nowego Fuso Canter, którego produkcja seryjna rozpocznie się we wrześniu 2011 r.
Pojazd dostępny jest w wariantach 3,5-, 6- i 7,5-tonowym oraz w trzech wersjach mocy produkowanej przez trzylitrowego turbodiesla: 130, 150 i 175 KM. Ciężarówka będzie dostępna z 5-biegową skrzynię mechaniczną, a na życzenie w 6-biegową automatyczną przekładnię dwusprzęgłową. Zarówno w odmianach ze skrzynią mechaniczną, jak i zautomatyzowaną, pojazd dostępny jest z funkcją start/stop, która zmniejsza zużycie paliwa nawet o 3 proc.
Fuso Canter w wersji 3,5-tonowej prowadzi się łatwo i bezpiecznie dzięki niezależnemu zawieszeniu przedniej osi. Dwie najcięższe odmiany oferowane są z opcjonalnym systemem kontroli stabilności (ESP). Lista opcji zawiera również montowane na życzenie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.
W 7,5-tonowej wersji Cantera dopuszczalne obciążenie tylnej osi wynosi aż 6 ton. Innymi nowościami są model o rozstawie osi 4750 mm dla nadwozia o długości do 7000 mm, 3,5-tonowy wariant z silnikiem o mocy 175 KM oraz odmiana 3S o szerokości zaledwie 1700 mm.
Za drzwiami zamontowanej nad silnikiem kabiny czeka odświeżona deska rozdzielcza z nowym panelem instrumentów i jeszcze wygodniejszymi fotelami z regulacją podparcia lędźwiowego (opcjonalnie dostępne są fotele z zawieszeniem). Nowy jest także układ ogrzewania i klimatyzacji. Wnętrze Fuso Canter zapewnia teraz łatwiejszy dostęp z lewej do prawej strony kabiny oraz dodatkowe schowki.
Komentarze