Fordy F-MAX zaczęły trafiać do klientów. Tym razem w ramach kontraktu 50 ciągników, w tym pięć w czarnym malowaniu, odebrała firma transportowa Jana Kulczyka. O motywach tej decyzji i przeznaczeniu dla nowych pojazdów opowiada właściciel firmy.
Jacek Żytnicki: Zacznijmy od razu od konkretu – dlaczego Ford F-MAX?
Jan Kulczyk: Mamy 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy transportowej. Dzięki temu i żelaznym zasadom, dotyczącym m.in. wyboru i zakupu pojazdów, realizujemy politykę „dobrego wyboru”, pozwalającą na ciągły rozwój naszego biznesu i jego systematyczny wzrost. Wybór pojazdów poparty był wcześniejszymi testami i porównaniem z konkurencją. Krótko mówiąc, wybraliśmy najkorzystniejszą opcję.
Jak dużą liczbę pojazdów zakupili Państwo w ramach dzisiejszego kontraktu?
Kontrakt opiewa na 50 sztuk ciągników serii F-MAX.
Czy dla zakupionych pojazdów są już wyznaczone konkretne trasy? Od razu wyruszają w drogę?
Tak. Część pojazdów będzie eksploatowana w ruchu krajowym, a część w międzynarodowym. Dla przykładu „czarna piątka” wyrusza na trasy krajowe, są to bardzo lekkie ciągniki, wyposażone w fabryczny ADR, umożliwiający przewóz ładunków wybuchowych.
Jak dużą flotą dysponuje Państwa firma?
Obecnie posiadamy flotę ponad 300 samochodów. Polityka naszej firmy stawia na ciągły rozwój i ulepszanie procesu obsługi realizowanych kontraktów. Powiększanie zaplecza sprzętowego oraz zaawansowana logistyka, pozwalają nam na oferowanie kompleksowych rozwiązań dla naszych klientów.
Czy nowe Fordy F-MAX będą odświeżeniem obecnej floty, czy też powiększa się tabor firmy?
Część pojazdów zastąpi stare, wysłużone samochody, a część posłuży do rozbudowy taboru.
W jakim rodzaju transportu specjalizuje się firma?
Jak wspomniałem nasza firma ma 30-letnie doświadczenie w działalności transportowej. Zaczynaliśmy od Jelcza, którego replikę posiadamy dzisiaj w swoim taborze. Zawsze stawialiśmy na jakość, terminowość i ograniczanie kosztów. Dzięki czemu jesteśmy tu, gdzie jesteśmy. Grupa transportowa KULCZYK składa się z kilku firm, które działają w różnych obszarach biznesu transportowego. Specjalizujemy się przede wszystkim w przewozach i logistyce kontenerów morskich. Obsługujemy również transport międzynarodowy towarów na paletach oraz transport chłodniczy. Jako grupa skupiamy wokół siebie wielu przewoźników, którzy świadczą usługi w „naszych barwach”. W ramach współpracy nasi przewoźnicy otrzymują preferencyjne warunki zakupu sprzętu oraz znacznie obniżają koszty prowadzenia swoich działalności. Dzięki temu zyskujemy lojalność i partnerstwo, które bezpośrednio przekłada się na zadowolenie naszych klientów.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Adam, 1 lipca 2020, 8:23 1 0
Ciekawe kto później kupi te złomki....
Odpowiedz