Dunlop wprowadził na rynek oponę SP346+ na oś kierowaną, przeznaczoną dla flot i przewoźników. W nowym modelu wykorzystano szereg technologii opracowanych z myślą o długich przebiegach, efektywności paliwowej lub zużyciu energii przez pojazdy elektryczne.
Jazda po mieście może stanowić ekstremalne wyzwanie dla opon na oś kierowaną, zaprojektowanych do użytku na długich trasach. Wzór bieżnika SP346+ posiada usztywnienia, które działają jak łączniki żeber, co zmniejsza uślizg żeber barkowych podczas kierowania.
Nowa opona Dunlop SP346+ jest oznaczona symbolem trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF). Stanowi on przepustkę do ogólnoeuropejskiego transportu w każdych warunkach pogodowych, ponieważ przepisy wymagają stosowania opon oznaczonych symbolem 3PMSF w zimie. Dzięki temu opona SP346+ jest zgodna z przepisami w całej Europie, niezależnie od lokalnych wymogów prawnych.
Dunlop SP346+ charakteryzuje się atrakcyjnym połączeniem wszechstronności, solidnej konstrukcji z bardzo dobrym przebiegiem oraz dodatkową korzyścią w postaci oznaczenia 3PMSF. To prawdziwie wielozadaniowa opona na oś kierowaną do wszystkich zastosowań na drogach – powiedział Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu opon użytkowych w Europie.
Opona Dunlop SP346+ na oś kierowaną jest dostępna na rynku w rozmiarze 315/70 R 22.5 HL, a do końca roku będzie dostępny drugi rozmiar 315/60 R 22.5 HL. Obie opony są kompatybilne z szeroką gamą opon drogowych Dunlop, w tym z oponami napędowymi SP446 i naczepowymi SP246.
Komentarze