W wyniku porozumienia firm TEXA i Daimler, sieć autoryzowanych centrów serwisowych Mercedes-Benz Trucks będzie korzystała z wielomarkowych urządzeń diagnostycznych TEXA. Wprowadzenie testera TEXA Navigator TXT było poprzedzone szeroko zakrojonymi badaniami sprawdzającymi skuteczność i wiarygodność urządzeń.
W wyniku porozumienia autoryzowane centra serwisowe Mercedes-Benz Trucks w Europie będą wykorzystywały narzędzie TEXA Navigator TXT, obok swoich oficjalnych narzędzi diagnostycznych Mercedes-Benz.
– „Jesteśmy dumni, że staliśmy się partnerem tak ważnej i prestiżowej firmy” – skomentował Bruno Vianello, Założyciel i Prezes TEXA – „Praca z grupą DAIMLER jest dla nas dużym wyzwaniem i silnym impulsem dla naszej kultury korporacyjnej. Dołożymy wszelkich starań, aby umowa ta stanowiła prawdziwą wartość dodaną dla wszystkich mechaników, którzy pracują dla Mercedes-Benz Trucks.” – dodał.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
78.131.217.*, 1 maja 2012, 10:09 0 0
TEXA???? JALTEST wymiata ... Zdecydowanie polecam JalTesta
Odpowiedz
178.37.233.*, 3 maja 2012, 8:32 -1 0
Chyba nie wiesz o czym piszesz! Co to za urządzenie? Poproszę o więcej wiarygodnych informacji!
Odpowiedz
77.252.160.*, 7 maja 2012, 7:10 0 0
No właśnie Panowie z Texy i Jaltesta, może porównali byście swoje urządzenia oficjalnie? Wiemy że Jaltest jest ciut droższy, ale czy lepszy? Wiadomo każdy chwali swoje, a potecjalny klient chciałby mieć 100% pewność że dobrze ulokował inwestycje w (uniwersalne) narzędzie diagnostyczne.
Odpowiedz